![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 232 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 975 Car: 2 x E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
Salutare!
Acum ceva timp am luat acest 325iX (fostul BUT) pt drift. Masina avea diferentialul fata spart asa ca l-am inlocuit, curios fiind, cum se comporta masina cu 4x4. La cercuri e tare pt ca se invarte ca un titirez, dar in rest nimic special, avand in vedere ca la prima ninsoare era incontrolabila la peste 40 km/h. Pe 30 dec in drum spre pitesti s-a dus flansa din fata, si cu toate ca nu era in plan chiar acum, am inceput cu ajutorul unui mecanic, sa o modific. Masina nu mai are interior de cand am cumparat-o, acum sunt doar 2 scaune Sparco. Momentan am facut urmatoarele: 1.montat cutie normala, pt ca am grup 3.91, deci destul de scurt pt o cutie ZF 2.frane schimbate 3.filtru de aer K&N 4.short-shift 5. kit distributie Sunt multe de facut la ea, dar o iau incetul cu incetul. Vreau sa va rog sa-mi spuneti ce credeti voi ca ar trebui pus pe ea si ce nu, incepand de la spoilere pana la jante. Caut jante albe sau negre mat pt ea. ceva poze? Multumesc si numai bine P.S.: revin cu poze maine This post has been edited by Vlad_RLG: Jan 9 2009, 02:27 AM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
QUOTE Nu īnţeleg. Poţi să detaliezi? "- cuplu mai bun" Daca e roata mai mica in diametru cuplul ce ajunge la roti e mai mare. E ca si cum ai pune diferential de 4.21 in locul celui 3.64 . "- frane mai eficiente" Raportul dintre diamtrul rotii si diametrul discului de frana este mai mare cand ai roata mare . Cu cat raportul e mai mic cu atat e mai bine . De aceea masinile sport au discurile de frana mari cat janta . Diferentele dintre roti mari si roti mici la franare sunt: -la roata mica se va apasa frana mai usor -la roata mica franele vor obosi mai greu, pentru ca pentru ca la roata mica trebuie sa aplici o presiune mai mica asupra discului de frana decat la roata mare pentru a obtine asupra rotii aceeasi forta de franare . QUOTE La partea cu, cuplul probabil ca avrut sa spuna ca fiind jantele mai mici se invart mai usor Ideal e sa ai roata cat mai usoara din mai multe motive. Daca roata e mare inmagazineaza mai multa energie decat o roata mai mica. ceea ce o face mai greu de "bruscat" . Cu alte cuvinte daca ai o roata 185.50r14 e mult mai usor sa o faci sa ia scart din ambreiaj decat cu un 215.45r17 . Deci pentru mine solutia ideala ar fi niste BBS 15" ( destul de rezistente in caz ca o dai de o bordura ![]() Mai mult decat atat, as incerca o bara stabilizatoare mai groasa pe spate . Eventual 2 una peste alta daca nu gasesti, dar nu stiu ce solutie trebuie sa inventezi pentru a le monta . QUOTE Fiind si masina de zi cu zi,... Si cabrioleta ? QUOTE cand e de drift in 5 minute am schimbat rotile pe spate Iti ia mai mult si e foiala mare sa schimbi tot timpul rotile . -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 232 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 975 Car: 2 x E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
"- cuplu mai bun" Daca e roata mai mica in diametru cuplul ce ajunge la roti e mai mare. E ca si cum ai pune diferential de 4.21 in locul celui 3.64 . "- frane mai eficiente" Raportul dintre diamtrul rotii si diametrul discului de frana este mai mare cand ai roata mare . Cu cat raportul e mai mic cu atat e mai bine . De aceea masinile sport au discurile de frana mari cat janta . Diferentele dintre roti mari si roti mici la franare sunt: -la roata mica se va apasa frana mai usor -la roata mica franele vor obosi mai greu, pentru ca pentru ca la roata mica trebuie sa aplici o presiune mai mica asupra discului de frana decat la roata mare pentru a obtine asupra rotii aceeasi forta de franare . Ideal e sa ai roata cat mai usoara din mai multe motive. Daca roata e mare inmagazineaza mai multa energie decat o roata mai mica. ceea ce o face mai greu de "bruscat" . Cu alte cuvinte daca ai o roata 185.50r14 e mult mai usor sa o faci sa ia scart din ambreiaj decat cu un 215.45r17 . Deci pentru mine solutia ideala ar fi niste BBS 15" ( destul de rezistente in caz ca o dai de o bordura ![]() Mai mult decat atat, as incerca o bara stabilizatoare mai groasa pe spate . Eventual 2 una peste alta daca nu gasesti, dar nu stiu ce solutie trebuie sa inventezi pentru a le monta . Si cabrioleta ? Iti ia mai mult si e foiala mare sa schimbi tot timpul rotile . Cabrioleta o scot foarte rar, cand e frumos afara (acum nu prea e), si cand am chef doar de plimbare... la treaba cu schimbatul rotilor m-am obisnuit, si mi-am luat si cric "crocodil" sa nu mai dau la manivela |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 02:04 PM |