![]() |
![]() |
Guest_jaffar_* |
![]()
Post
#1
|
Guests ![]() |
am tot citit/auzit ca axa cu came e caracterizata de nu stiu ce grade, banuiesc ca e unghiul la care se afla camele fata de pozitia "0", sau ceva in genul asta. sau este unghiul care reprezinta bucata de cerc "lipsita" de cama, cind supapa e complet inchisa ? sau altceva ?
ce as vrea eu sa stiu, cum anume functioneaza chestia asta mai exact... adica de ce schimb eu unghiul cu o axa de sute de EUR si nu sucesc axa aia veche cu citiva dintzi, sau nu ma joc la avans sau alte prostii ? sa ne explice cineva, pleeze. daca ar avea cineva o poza cu o axa normala (de x grade) si cu una "sport" (de y grade) sa le putem compara si analiza, ar fi super. multumesc |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
Am inlocuit de curind axa cu scame stock de 316i cu una de 318i: la "ochi" singura diferenta intre cele doua axe este profilul camelor - in sensul ca la axa de 318i camele sunt mai late (asta duce la deschiderea mai indelungata a supapelor), axa a fost montata exact in pozitia in care era axa de 316i:
motorul stock : 100CP/5400rpm, 145Nm/4.200rpm dupa modificare (cu softul stock al masinii): 109CP/5.500rpm, 150Nm/4.600 + un comportament mizerabil al motorului in ture joase (bilbiiala la acceleratie) (+9%putere) dupa montat unichip + dynotuning: 113CP/5.600, 161Nm/4.500 (dar la 2.500 are 160Nm), adica plaja aproape constanta (+4%putere) - si un comportament excelent al motorului, cu acceleratie constanta pe aproape toata plaje de ture. dar o sa incerc sa "avansez" axa cu 1-2 grade, sa vad ce se intimpla : am fost sfatuit sa fac asta pentru un cistig de inca 3-5% de putere - vedem saptamina viitoare ... -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 01:04 PM |