![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Lista de mai jos prezinta numele celor care au contribuit in mod major la design-ul diferitelor modele BMW. Datorita acestor oameni, BMW-urile au infatisarea pe care o stim.
Informatiile trebuie privite pur informativ si cu o oarecare marja de eroare. Aceasta pentru ca, la un model proiectat sub conducerea unui anumit sef al departamentului de deisgn, este foarte probabil ca numele acestui director sa fie mentionat in design-ul modelului respectiv, fara insa sa fi avut o contributie majora - de exemplu contributia lui Paul Bracq la E21, sau a lui Chris Bangle la E46. Dupa al doilea razboi mondial si pana in prezent BMW a avut foarte putini sefi ai departamentului de design, in ordine: Paul Bracq, Claus Luthe, Chris Bangle, Adrian Von Hooydonk. Se pare insa ca mai este si un al cincilea, dar nu am reusit sa aflu nici numele sau, nici unde se pozitioneaza cronologic. Daca intr-adevar a existat al cincilea, cel mai probabil l-a precedat pe Paul Bracq. Seria 5 E12: Paul Bracq, Claus Luthe si Ercole Spada Seria 3 E21: Claus Luthe si Paul Bracq Seria 7 E23: Claus Luthe si Ercole Spada Seria 6 E24: Paul Bracq M1 E26: Giugiaro Seria 5 E28: Ercole Spada Seria 3 E30: Claus Luthe Seria 8 E31: J Mays Seria 7 E32: Claus Luthe si Ercole Spada Seria 5 E34: Claus Luthe, J Mays si Ercole Spada Seria 3 E36: Claus Luthe Seria 5 E39: Claus Luthe Seria 3 E46: Ian Cameron, Boyke Boyer, Erik Goplen si Chris Bangle Z8 E52: Henrik Fisker X5 E53: Chris Bangle Seria 5 E60: Chris Bangle Seria 7 E65: Adrian Von Hooydonk X5 E70: Chris Bangle (urmatoarea generatie X5) Z4 E85: Anders Warming |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Putin probabil sa mai faca BMW masinile asa cum le faceau mai demult; acum o masina trebuia "sa prinda" la cat mai multa lume (cu bani), nu isi pot permite sa faca o masina "a driver's car", pentru ca daca ar face asa cu siguranta ar avea vanzari mai mici. Masina trebuie facuta in primul rand ca sa se vanda.
Cat despre design, noul model trebuie sa fie cat mai diferit fata de cel vechi tocmai pentru ca omul de rand sa faca diferenta intre el si cel vechi: altfel isi va spune "ce rost are sa cumpar noul model daca seamana cu cel vechi?" De exemplu, noul S-klasse mi se pare chiar urat, seamana cu un Ford Mondeo mai mare. Dar atata timp cat se vinde si face fata concurentilor A8 si serie 7, inseamna ca e bun. Porsche, in schimb, pentru 911, a revenit la designul clasic cu farurile rotunde. Si bine a facut. ![]() -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Porsche, in schimb, pentru 911, a revenit la designul clasic cu farurile rotunde. Si bine a facut. ![]() intr-adevar,porsche e printre sg marci care chiar si-a pastrat liniile din anii 60,poate la un moment dat chiar s-au plictisit si iubitorii marcii de aceleasi forme de peste 40ani si sa nu uitam sa mentionam si dacia care a avut aceasi caroserie din 70 pana in 2000 ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 01:50 PM |