![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Am cateva intrebari referitoare la diferentialele de E30, rog pe cei priceputi sa ma lamureasca si pe mine:
1. Care este diferenta intre diferentialul carcasa-mare si carcasa-mica de la E30? Difera doar marimea carcasei, prinderile pe caroserie sunt la fel? Dar legaturile la cardan/planetare? 2. Un diferential de E34 se poate monta ca atare (cu modificari minime) pe E30? Sau daca trebuie schimbat capacul din spate cu bucsa aia de prindere, mai trebuie si altceva? Ma refer aici la cel cu carcasa mare. 3. Diferentialele sunt compatibile la piesele interne? Mai exact, pot desface un blocant, sa-i scot din interior sistemul LSD (adica asta) si sa-l pun fara probleme pe unul open (astfel incat sa nu-i schimbe raportul)? 4. Vad ca LSD-ul se poate cumpara de la BMW separat de restul diferentialului (bine, costa enorm, dar asta e alta treaba...). Se pot cumpara de la BMW si piese interne, coroana aia (nu stiu cum ii zice), sau axul? 5. Pe E30 316i M40 03/1989 am diferential de 4,27? Un 4.10 cred ca n-ar schimba prea mult din acceleratie/top speed, nu? -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
1. Care este diferenta intre diferentialul carcasa-mare si carcasa-mica de la E30? Difera doar marimea carcasei, prinderile pe caroserie sunt la fel? Dar legaturile la cardan/planetare? -sunt prinderile si legaturile la fel din cate imi amintesc,carcasa mica = motoare pana in 2 litri carcasa mare=motoare de la 2 litri in sus parca asta era regula 2. Un diferential de E34 se poate monta ca atare (cu modificari minime) pe E30? Sau daca trebuie schimbat capacul din spate cu bucsa aia de prindere, mai trebuie si altceva? Ma refer aici la cel cu carcasa mare. -trebuie schimbat capacul din spate asa stiu ca au facut mai toti care au pus diferential de E34 3. Diferentialele sunt compatibile la piesele interne? Mai exact, pot desface un blocant, sa-i scot din interior sistemul LSD (adica asta) si sa-l pun fara probleme pe unul open (astfel incat sa nu-i schimbe raportul)? -se poate dar eu nu as face asa ceva 4. Vad ca LSD-ul se poate cumpara de la BMW separat de restul diferentialului (bine, costa enorm, dar asta e alta treaba...). Se pot cumpara de la BMW si piese interne, coroana aia (nu stiu cum ii zice), sau axul? -daca gasesti part number cred ca poti sa iei orice piesa ![]() 5. Pe E30 316i M40 03/1989 am diferential de 4,27? Un 4.10 cred ca n-ar schimba prea mult din acceleratie/top speed, nu? -nu cred ca va schimba -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 92 Joined: 10-December 08 From: Romania Member No.: 2,387 Car: e30 Engine: m50tu 2.5 192CP ![]() |
1. Care este diferenta intre diferentialul carcasa-mare si carcasa-mica de la E30? Difera doar marimea carcasei, prinderile pe caroserie sunt la fel? Dar legaturile la cardan/planetare? -sunt prinderile si legaturile la fel din cate imi amintesc,carcasa mica = motoare pana in 2 litri carcasa mare=motoare de la 2 litri in sus parca asta era regula 2. Un diferential de E34 se poate monta ca atare (cu modificari minime) pe E30? Sau daca trebuie schimbat capacul din spate cu bucsa aia de prindere, mai trebuie si altceva? Ma refer aici la cel cu carcasa mare. -trebuie schimbat capacul din spate asa stiu ca au facut mai toti care au pus diferential de E34 3. Diferentialele sunt compatibile la piesele interne? Mai exact, pot desface un blocant, sa-i scot din interior sistemul LSD (adica asta) si sa-l pun fara probleme pe unul open (astfel incat sa nu-i schimbe raportul)? -se poate dar eu nu as face asa ceva 4. Vad ca LSD-ul se poate cumpara de la BMW separat de restul diferentialului (bine, costa enorm, dar asta e alta treaba...). Se pot cumpara de la BMW si piese interne, coroana aia (nu stiu cum ii zice), sau axul? -daca gasesti part number cred ca poti sa iei orice piesa ![]() 5. Pe E30 316i M40 03/1989 am diferential de 4,27? Un 4.10 cred ca n-ar schimba prea mult din acceleratie/top speed, nu? -nu cred ca va schimba Poti desface un diferential care e blocant si sa iei doar miezul jos si sa il pui intr`unul open,nu este nici o problema,doar sa ai grija sa strangi toate suruburile calumea si sa nu intre mizerie pe acolo,doar ca trebuie sa ai grija ce miez pui,de exemplu miez de blocant de raport sub 3 nu se va potrivi la diferential open peste 3. Am patit...si am pus distantier... pe e34 sunt chiar 3 feluri de diferentiale,cel de pe v8`uri difera iar. In general 525i`urile 24v au model diferit de diferential,adica modelul care nu potriveste pe e30,iar 518i 520i(m20,m50) 525i (m20) au model de diferential care potriveste pe e30. Iar 525i 24v 530i 535i au alt model iar v8`urile alt model. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 08:48 AM |