![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 59 Joined: 27-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,106 Car: E46 318i Engine: M43 1.9 118CP ![]() |
Salut, este vorba despre un e46 320d din 2000 si in urma unor constatari la 2 service-uri din Bucuresti, mecanicii au ajuns la concluzia ca sursa unei batai in motor la turatii pana-n 2000rpm asociate cu o vibratie in pedala de ambreiaj la plecarea de pe loc, este fi vibrochenul care ar fi fisurat axial
![]() Tel: 0-72(8)-2765-52 PS: stie cineva in ce conditii se poate monta un motor de la un 320d din 2002 sau mai nou? (cel de 150cp) This post has been edited by Zeke: Feb 2 2009, 02:42 PM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 59 Joined: 27-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,106 Car: E46 318i Engine: M43 1.9 118CP ![]() |
Ti-am raspuns: Au lasat impresia ca este o problema cunoscuta cu care s-au confruntat frecvent. Ca sa fie convingatori, au tras cu mana de capatul vibrochenului si au simtit jocul la mana. Daca era fulia desfacuta nu cred ca se simtea in pedala de ambreiaj.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th July 2025 - 10:56 AM |