![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Cand deschid topicul aceasta, sunt constient de importanta sinergiei vopsea-vopsitor. Poti sa ai vopseaua perfecta, dar de nu-i stie vopsitotul toate chichitele, totul se poate transforma intr-un esec. Se poate si invers
![]() Care sunt parerile voastre sincere, ca una e teorica dar ''praftica'' e alta mancare ......... Va astept....... |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
da...am auzit si eu ca acum standardul e vopseaua pe baza de apa, la mine n-a fost asa.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 11:03 PM |