![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Cand deschid topicul aceasta, sunt constient de importanta sinergiei vopsea-vopsitor. Poti sa ai vopseaua perfecta, dar de nu-i stie vopsitotul toate chichitele, totul se poate transforma intr-un esec. Se poate si invers
![]() Care sunt parerile voastre sincere, ca una e teorica dar ''praftica'' e alta mancare ......... Va astept....... |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
au am folosit standox
si are deja 4 ani.........si tot straluceste ca noua.....multi ma intreaba daca am polishat o vopsitor am pt tine........... acuma se vopseste pe baza de apa standox glasurit dupont e un fel de bmw mercedes audi sau pioneer panasonic grundig............orcum sunt firme de tot..........asa ca..........tu alegi......vospitorul meu numai standox numai pe baza de apa in vara tre sa mi faca 2500 le -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 11:03 PM |