![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 59 Joined: 27-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,106 Car: E46 318i Engine: M43 1.9 118CP ![]() |
Salut, este vorba despre un e46 320d din 2000 si in urma unor constatari la 2 service-uri din Bucuresti, mecanicii au ajuns la concluzia ca sursa unei batai in motor la turatii pana-n 2000rpm asociate cu o vibratie in pedala de ambreiaj la plecarea de pe loc, este fi vibrochenul care ar fi fisurat axial
![]() Tel: 0-72(8)-2765-52 PS: stie cineva in ce conditii se poate monta un motor de la un 320d din 2002 sau mai nou? (cel de 150cp) This post has been edited by Zeke: Feb 2 2009, 02:42 PM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 59 Joined: 27-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,106 Car: E46 318i Engine: M43 1.9 118CP ![]() |
Si eu am crezut ca e tot volanta. Bataile se auzeau pana in 2000 de ture si nu foarte tare. La service au spus din start: volanta, fara doar si poate. Am comandat o volanta noua si le-am dus-o. Au schimbat-o si facea tot la fel. Mi-au cerut sa cumpar si ambreiaj. Am luat ambreiaj nou, dar fara nici un rezultat. S-au concentrat ei vreo 4-5 mecanici si mi-au trantit-o: vibrochenu fisurat. Din experienta lor, "trei bmw diesel din zece au problema asta". Am luat masina si am dus-o in alt service. Acelasi verdict.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th July 2025 - 03:55 AM |