![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
am vazut la curse numai si numai cazane.tomberoane sau alte accesori .dece doar 1 din 10 ursi arata bine.este o caroserie sport deosebita si frumoasa.dar dece sa ajuns in stadiile de carcasa care le vad eu pe strada????sa nu incepeti acuma ca am eu ceva cu ursu .imi place ursuletul dar nu cazanetele.ionut super alecs super fost lu til era super dar culoarea urata.
-------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
QUOTE (jaffar) intrebare pentru cei ofensati de topic: citi dintre voi ati schimbat la ursulet PIVOTII si citi dintre voi ati schimbat, cum scrie la carte, BRATELE CU TOT CU PIVOTI ? nu mai vorbim de febi vs. original, parbrize turcesti, amortizoare reparate si altele.
si a mea a fost cazan....am luat-o intr-o stare estetica nasoala...faruri de dreapta pe stanga...2 tobe..una din ele era doar o tzeava trasa din cele 2 principale...aveam FLACARI VOPSITE :unibrow: in spiritul tuning pe aripile din spate...aveam bari din fibra pe care le-am reparat singur de n ori si apoi le-am vandut...da...a fost si a mea un mic cazan, dar cu timpul am reconstruit-o si a ajuns intr-o stare cat de cat buna zic eu. Pana la foarte bine mai este, dar eu zic ca o sa reusesc anul asta....asa ca sunt foarte putini ursi care nu au suferit la viata lor, dar sunt si multi care vor redeveni ce au fost odata... :cool: -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd July 2025 - 07:08 PM |