![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Cand deschid topicul aceasta, sunt constient de importanta sinergiei vopsea-vopsitor. Poti sa ai vopseaua perfecta, dar de nu-i stie vopsitotul toate chichitele, totul se poate transforma intr-un esec. Se poate si invers
![]() Care sunt parerile voastre sincere, ca una e teorica dar ''praftica'' e alta mancare ......... Va astept....... |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Inteleg importanta unui vopsitor calumea, dar sunt sceptic la zicala: " Sa faci din xxxxt bici, sa mai faca si plici''! Poate sa fie super meserias, dar daca in 2 ani vopseaua pe care o aplica pe masina e cojita........
![]() Nu te supara, dar chiar ma intereseaza subiectul si nu plec de la premiza ca eu le stiu pe toate.Sunt deschis oricarei discutii constructive ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 5th August 2025 - 05:36 AM |