![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Cand deschid topicul aceasta, sunt constient de importanta sinergiei vopsea-vopsitor. Poti sa ai vopseaua perfecta, dar de nu-i stie vopsitotul toate chichitele, totul se poate transforma intr-un esec. Se poate si invers
![]() Care sunt parerile voastre sincere, ca una e teorica dar ''praftica'' e alta mancare ......... Va astept....... |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
![]() Să ştii că nu vorbesc din auzite. Am un prieten care şi-a vopsit un E39 cu 2000 € la o vopsitorie foarte lăudată din Bucureşti. I-am zis de la început că este o sumă enormă însă el a zis ca vrea calitate maximă. Când s-a dus s-o ia a văzut că nu era perfect vopsită aşa cum sperase. Vopsitorul i-a zis ca se rezolvă cu un polish şi el i-a zis ca dacă polişează nu va mai vedea nici un ban, că el nu îşi vopseşte maşina integral ca să iasă prost. Au fost revopsite acele repere şi maşina arăta 95% ok. Am văzut însă după ce a luat-o că grilele au intrat un pic în vopsea pentru că au fost probabil montate când maşina nu era perfect uscată. Asta arată felul în care lucrează vopsitorii din ţară.. Vor să facă cât mai mulţi bani în timp scurt. Nesimţirea este cu atât mai mare cu cât acest amic de-al meu nu a vopsit maşina pe casco ci din banii lui. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 09:29 PM |