![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Cand deschid topicul aceasta, sunt constient de importanta sinergiei vopsea-vopsitor. Poti sa ai vopseaua perfecta, dar de nu-i stie vopsitotul toate chichitele, totul se poate transforma intr-un esec. Se poate si invers
![]() Care sunt parerile voastre sincere, ca una e teorica dar ''praftica'' e alta mancare ......... Va astept....... |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
standox e f bun; degeaba ai supervopsea dc nu ai si lacul f bun, pt ca lacul e cel care da finisajul; in orice caz, rareori in romania am vazut masina pregatita si vopsita corespunzator: smirgheluita uscat, apoi primer, apoi smiergheluita fin ud, primele 3 straturi de vopsea, apoi iar smirghel, apoi lac 2 straturi, iar smirghel, apoi iar 2 de lac...cine sta sa faca bec o masina? care vopsitor? culmea e ca le zici ce vrei, sa-ti faca un pret, ei iti zic pretul, apoi lucreaza tot cum stiu ei...
-------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2024 - 03:53 PM |