![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 59 Joined: 27-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,106 Car: E46 318i Engine: M43 1.9 118CP ![]() |
Salut, este vorba despre un e46 320d din 2000 si in urma unor constatari la 2 service-uri din Bucuresti, mecanicii au ajuns la concluzia ca sursa unei batai in motor la turatii pana-n 2000rpm asociate cu o vibratie in pedala de ambreiaj la plecarea de pe loc, este fi vibrochenul care ar fi fisurat axial
![]() Tel: 0-72(8)-2765-52 PS: stie cineva in ce conditii se poate monta un motor de la un 320d din 2002 sau mai nou? (cel de 150cp) This post has been edited by Zeke: Feb 2 2009, 02:42 PM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
esti sigur ca e vibrochenul? se aude bataia pana in 2000rpm si pe urma??? cu un vibrochen fisurat nu ai cum sa mergi....si ceea ce ai spus tu ca ai trepidatii in pedala...eu inclin mai mult spre volanta nasoala + kit de ambreiaj....dar nicidecum spre vibrochen....
-------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th July 2025 - 09:36 PM |