![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 43 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 39 ![]() |
Salve. Caut sa schimb un 3.5 cu (doar) 88000km la bord cu un m40/m43. Pt cine vrea putere si are bani de benzina shi impozite ....
![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (charlie) daca te lasa motorul shi cautzi un inlocuitor bun, ash putea sa te ajut cu un M30B27 (sper sa nu fi greshit shi de data asta!) de pe un E28 528. Am o banuiala ca e un motor "eta". [...] m-a incurcat titulatura de 528e dar motorul e clar un M30 nu M20 ...
M30B28 a fost pe 528i si este un M30 (distributie prin lant). M20B27 a fost pe 525e / 528e si este un M20 (distributie prin curea). Intrebam de motorul M30, pentru ca cel pe care-l am pe masina e un M30B34 cu compresie 8:1. Vreau sa-i schimb pistoanele cu cele de compresie 10:1 (consuma mai putin si trage mai bine), dar parca n-as vrea sa desfac motorul meu, care merge cat se poate de OK si nu consuma deloc ulei. De aceea cautam un motor M30B34 de 3.5l, drept "cobai". Dar, decat sa ajung la un rezultat mai mult sau mai putin artizanal (cu suport fabricat si instalatie electrica adaptata), prefer totusi sa "atac" motorul original. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th September 2025 - 07:08 PM |