IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> montare motor m50tub20 pe e12 ''77
castron
post Jan 27 2009, 12:00 AM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 18
Joined: 26-January 09
Member No.: 2,490
Car: e12,e46,e39,e34,e31....
Engine: m50tub20 150cp



buna puteti sa imi spuneti dak e posibil un transplant d motoare generatii diferite,si adik montarea unui m50tub20 p e12(cu minim de modificari in special l suportii motor)...mi sa spus k se poate face dar nu o sa obtin omologare,mi s poate spune dc nu ar fi posibila omologarea....astpt ceva sfaturi!!!multumesc

This post has been edited by castron: Jan 27 2009, 12:01 AM
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
TiL
post Jan 27 2009, 10:24 AM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Poti sa pui mult mai usor unul din cele mai frumoase interioare BMW: cel de E28 wink.gif
M20 a fost pe E12, dar M50 nu. Si M20 e cu cantec, pentru ca se iau dupa codul motorului din cate stiu, iar la Motronic probbail difera codul motorului, nu-i acelasi ca la unul cu carburatie.



--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jan 27 2009, 11:12 AM
Post #3


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Nu sunt sigur ca te baga la teste dinamice daca cod pe motor e altfel, cum era cu baiat ca a pus un motor M20 de 2,3 pe E12? Nu a fost din fabrica asa ceva, si a omologat motor fara mari costuri sau probleme.
Pe e12 au fost motoare M10 de 1,8 si 2,0 , M20 de 2,0 si M30 de 2,5, 2,8 3,5 si parca si 3,0 in Africa de sud.

Daca nu faci omologare si te prinde un control din asta de rar mobil nu e prea bine. Nici la accidente nu cred ca e de bine daca asigurare se prinde ca masina are un motor in el care nu e trecut in acte, desi nu prea sa verifica asta in Romania cred.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
castron
post Jan 27 2009, 12:54 PM
Post #4


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 18
Joined: 26-January 09
Member No.: 2,490
Car: e12,e46,e39,e34,e31....
Engine: m50tub20 150cp



QUOTE (bartro @ Jan 27 2009, 11:12 AM) *
Nu sunt sigur ca te baga la teste dinamice daca cod pe motor e altfel, cum era cu baiat ca a pus un motor M20 de 2,3 pe E12? Nu a fost din fabrica asa ceva, si a omologat motor fara mari costuri sau probleme.
Pe e12 au fost motoare M10 de 1,8 si 2,0 , M20 de 2,0 si M30 de 2,5, 2,8 3,5 si parca si 3,0 in Africa de sud.

Daca nu faci omologare si te prinde un control din asta de rar mobil nu e prea bine. Nici la accidente nu cred ca e de bine daca asigurare se prinde ca masina are un motor in el care nu e trecut in acte, desi nu prea sa verifica asta in Romania cred.


..da mam gandit si eu la treaba cu asigurarea...dar nu prea cred k ai avea probleme ptk nu am vazut sa s implice prea mult cu masina celui care a produs acc,dai doar assigurarea sivatamatul se descurca............
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 17th August 2025 - 12:34 AM