Help - Search - Members - Calendar
Full Version: montare motor m50tub20 pe e12 ''77
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 5 > E12
castron
buna puteti sa imi spuneti dak e posibil un transplant d motoare generatii diferite,si adik montarea unui m50tub20 p e12(cu minim de modificari in special l suportii motor)...mi sa spus k se poate face dar nu o sa obtin omologare,mi s poate spune dc nu ar fi posibila omologarea....astpt ceva sfaturi!!!multumesc
bartro
Banuiesc ca se poate, probabil tot cu cutie de viteza, nu stiu.
Pentru omologare, cel mai bine vorbesti la RAR. Daca putere creste cu mult, te baga la teste dinamice si devine destul de costisitor. S-a mai discutat pe forum aici, foloseste cu incredere functie de search.
castron
QUOTE (bartro @ Jan 27 2009, 12:22 AM) *
Banuiesc ca se poate, probabil tot cu cutie de viteza, nu stiu.
Pentru omologare, cel mai bine vorbesti la RAR. Daca putere creste cu mult, te baga la teste dinamice si devine destul de costisitor. S-a mai discutat pe forum aici, foloseste cu incredere functie de search.


...da ar fi cu tot cu cutie dar as vrea s montez una m20 d e34.si la fel cu dif autoblocant si punte spate e34sa vad dak merge chiar dake mai lata cu ktiva mm...m a gand sa nu omologhz motorul...oricum controale mai serioase nu s fac din partea ARR-ului...ms mult
TiL
La tine nu cresterea de putere e problema, ci motorul care nu a echipat E12-le.... cred ca te-ar baga la teste dinamice care sunt scumpe.
Cel mai bine vorbeste la RAR. Daca suni la Voluntari poti sa ceri numarul de la biroul Omologari.

Despre schimbare... daca e vointa orice se poate wink.gif . Posibil sa-ti trebuiasca alti suporti motor, daca cei de E34 il tin prea inapoi.
Baia de ulei s-ar putea sa intre, ca la E34 are burta mult in fata in comparatie cu E28 si E12, deci nu risti sa atinga in punte.

Te mai lovesti de nimicuri pe parcurs dar le rezolvi cumva.

MeHigh are cutie de M20 pe M50, deci ar trebui sa ti se potriveasca si tie.
Cu puntea e mai greu. Daca distanta dintre bucsile mari difera, nu stiu cum ai putea rezolva.


EDIT: de fapt... baia de ulei ar putea pune probleme. E12 are parca o bara in fata motorului, bara stabilizatoare sau ceva de genu'
castron
QUOTE (TiL @ Jan 27 2009, 01:28 AM) *
La tine nu cresterea de putere e problema, ci motorul care nu a echipat E12-le.... cred ca te-ar baga la teste dinamice care sunt scumpe.
Cel mai bine vorbeste la RAR. Daca suni la Voluntari poti sa ceri numarul de la biroul Omologari.

Despre schimbare... daca e vointa orice se poate wink.gif . Posibil sa-ti trebuiasca alti suporti motor, daca cei de E34 il tin prea inapoi.
Baia de ulei s-ar putea sa intre, ca la E34 are burta mult in fata in comparatie cu E28 si E12, deci nu risti sa atinga in punte.

Te mai lovesti de nimicuri pe parcurs dar le rezolvi cumva.

MeHigh are cutie de M20 pe M50, deci ar trebui sa ti se potriveasca si tie.
Cu puntea e mai greu. Daca distanta dintre bucsile mari difera, nu stiu cum ai putea rezolva.


EDIT: de fapt... baia de ulei ar putea pune probleme. E12 are parca o bara in fata motorului, bara stabilizatoare sau ceva de genu'


cred k cu ceva insistente o s intre s baia....eu ma tem l puntea spate!!


QUOTE (castron @ Jan 27 2009, 01:40 AM) *
cred k cu ceva insistente o s intre s baia....eu ma tem l puntea spate!!

am vazut k o problema e mai mare l e12 s aceea e rugina p podea s praguri vati lovit d asa ceva!!!????
castron
QUOTE (castron @ Jan 27 2009, 01:42 AM) *
cred k cu ceva insistente o s intre s baia....eu ma tem l puntea spate!!



am vazut k o problema e mai mare l e12 s aceea e rugina p podea s praguri vati lovit d asa ceva!!!????

..a si ma mai gand lo kestie eventual s montez unbord d e34?c ziceti nush ma mai gand ink l chestia asta!!!
Adrian Pintea
e12 nu a avut m20 pe unele modele? 520/6?
s-ar putea sa il poti omologa
castron
QUOTE (Adrian Pintea @ Jan 27 2009, 01:53 AM) *
e12 nu a avut m20 pe unele modele? 520/6?
s-ar putea sa il poti omologa

da parca o avut s mot m20!

QUOTE (castron @ Jan 27 2009, 02:01 AM) *
da parca o avut s mot m20!

au fost montate s m30 p6 cilindri m535i
lucian
QUOTE (castron @ Jan 27 2009, 01:53 AM) *
..a si ma mai gand lo kestie eventual s montez unbord d e34?c ziceti nush ma mai gand ink l chestia asta!!!

de ce ai vrea sa transformi un e 12 in in e 34?
TiL
Poti sa pui mult mai usor unul din cele mai frumoase interioare BMW: cel de E28 wink.gif
M20 a fost pe E12, dar M50 nu. Si M20 e cu cantec, pentru ca se iau dupa codul motorului din cate stiu, iar la Motronic probbail difera codul motorului, nu-i acelasi ca la unul cu carburatie.

bartro
Nu sunt sigur ca te baga la teste dinamice daca cod pe motor e altfel, cum era cu baiat ca a pus un motor M20 de 2,3 pe E12? Nu a fost din fabrica asa ceva, si a omologat motor fara mari costuri sau probleme.
Pe e12 au fost motoare M10 de 1,8 si 2,0 , M20 de 2,0 si M30 de 2,5, 2,8 3,5 si parca si 3,0 in Africa de sud.

Daca nu faci omologare si te prinde un control din asta de rar mobil nu e prea bine. Nici la accidente nu cred ca e de bine daca asigurare se prinde ca masina are un motor in el care nu e trecut in acte, desi nu prea sa verifica asta in Romania cred.
castron
QUOTE (lucian @ Jan 27 2009, 08:13 AM) *
de ce ai vrea sa transformi un e 12 in in e 34?


nu as spune ca ar fi o transformare ci doar un upgrade cu piese ceva mai noi
castron
QUOTE (TiL @ Jan 27 2009, 10:24 AM) *
Poti sa pui mult mai usor unul din cele mai frumoase interioare BMW: cel de E28 wink.gif
M20 a fost pe E12, dar M50 nu. Si M20 e cu cantec, pentru ca se iau dupa codul motorului din cate stiu, iar la Motronic probbail difera codul motorului, nu-i acelasi ca la unul cu carburatie.

....da stiu c motoare au fost p e12 dar asta p care lam luat avea un 2.0 si fostu proprietar la schimbat cu un 1.8 carburatie si nu imi convine ,d aceea vreau sa ii pun m50 6l 24v 150cp.as dori sa ma apropiu ca performante de un M e12 doar k ala avea 218cp dak nu ma insel dar cu un chip s un filtru sport....ii fac s niste baride rigidizare...........ar trebui sa iasa frumos...sau dak putem si gaseam luam un e28 dar nu a fost sa fie......
castron
QUOTE (bartro @ Jan 27 2009, 11:12 AM) *
Nu sunt sigur ca te baga la teste dinamice daca cod pe motor e altfel, cum era cu baiat ca a pus un motor M20 de 2,3 pe E12? Nu a fost din fabrica asa ceva, si a omologat motor fara mari costuri sau probleme.
Pe e12 au fost motoare M10 de 1,8 si 2,0 , M20 de 2,0 si M30 de 2,5, 2,8 3,5 si parca si 3,0 in Africa de sud.

Daca nu faci omologare si te prinde un control din asta de rar mobil nu e prea bine. Nici la accidente nu cred ca e de bine daca asigurare se prinde ca masina are un motor in el care nu e trecut in acte, desi nu prea sa verifica asta in Romania cred.


..da mam gandit si eu la treaba cu asigurarea...dar nu prea cred k ai avea probleme ptk nu am vazut sa s implice prea mult cu masina celui care a produs acc,dai doar assigurarea sivatamatul se descurca............
MeHigh
gresit TiL, am M50B20 cu tot cu cutia M50-ului. Nu am pastrat cutia de la M20, de fapt ea acum e la capitanu'.
@castron - daca ai cunostinte la ITP....stii ce ai de facut. Totusi gandeste-te la un upgrade si la frane, daca vei creste puterea, intrucat nu doar plecarea e importanta, mai importanta e oprirea - cel putin asta e sfatul meu.
succes, un upgrade din asta te va scuti de dureri de cap din punctul de vedere al motorului, e o alegere buna M50-ul
edutxu
inca o strutocamila pe aici.....
castron...nu tu esti baiatu lde pe 4tuning?
daca tot vrei sa faic ceva...dc nu ti cumperi o japoneza ca sa o ai de alergat si gata. sau iti face placere sa distrugi un alt bmw.
nu cred ca o sa ai cine stie ce ptuere daca pui motor de pisica....
daca e e12, lasa l e12, nu mai pune pe el bord de avion si alea alea....
gandeste te ca e totusi masian veche...si la banii pe care o sai bagi in ea nu o sa se merite pentru performantele la care o sa ajungi...
priveste o ca pe o maisna veche, cu personalitate si frumoasa si atat.....
e deajuns pentru ea.....
iar daca ai bnai si vrei sa faci ceva .....cumpara un m30b35 care a fost pe masina, pune turbo pe el si gata situatia...sau daca vrie ceva old school, scoate 2000$ si cumpara n set de sidedrafturi....
idei sutn multe....dar vad ca le alegi pe cele mai costisitoate... si mai greoaie
castron
QUOTE (edutxu @ Feb 1 2009, 06:35 PM) *
inca o strutocamila pe aici.....
castron...nu tu esti baiatu lde pe 4tuning?
daca tot vrei sa faic ceva...dc nu ti cumperi o japoneza ca sa o ai de alergat si gata. sau iti face placere sa distrugi un alt bmw.
nu cred ca o sa ai cine stie ce ptuere daca pui motor de pisica....
daca e e12, lasa l e12, nu mai pune pe el bord de avion si alea alea....
gandeste te ca e totusi masian veche...si la banii pe care o sai bagi in ea nu o sa se merite pentru performantele la care o sa ajungi...
priveste o ca pe o maisna veche, cu personalitate si frumoasa si atat.....
e deajuns pentru ea.....
iar daca ai bnai si vrei sa faci ceva .....cumpara un m30b35 care a fost pe masina, pune turbo pe el si gata situatia...sau daca vrie ceva old school, scoate 2000$ si cumpara n set de sidedrafturi....
idei sutn multe....dar vad ca le alegi pe cele mai costisitoate... si mai greoaie

....da edutxu ai mare dreptate.....dar asa e cand te mananca undeva si nu are cine sa te scarpine iar tu nu ajungi sti cam asa e dar mam mai potolit vreau sa strang mai multi pt ceva mai serios cum zici tu nu merita sa ii fac asa ceva unui e12........
edutxu
lnr (1).gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.