![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
probleme generale etc.
-------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Da, intr-adevar, cam vechisor topicu'! Dar daca tot l-ai inviat, sa stii ca ceea ce ai citit tu acolo este valabil poate pentru E38-urile din primii ani. Restul sunt solid rock! In afara de elementele de suspensie si bara de directie care se duc destul de repede pe la noi (din cauza ca avem prea multe autostrazi si mergem numai pe ele
![]() Cu alte cuvinte, cam totul e fiabil pe el. Nici un fel de probleme pe la motor (cu atat mai putin electrice!), cutiile in general merg brici (mult mai dezastruoase au fost cele de pe noua serie 7, din 2002-2003, dupa aia s-au dat pe brazda baietii si aici), toate pompele si senzorii merg, etc. ![]() Singura ingrijorare (de altfel neintemeiata) este legata de cutiile de viteze, de obicei Steptronic, la care uleiul este life-time. Spun neintemeiata, pentru ca multe masini, mai ales cele diesel, au depasit 200.000km sau chiar 300.000 km si n-au nici o problema. Sigur ca puristii nu pot accepta sa nu schimbe uleiul in cutie macar o data in viata masinii (si unii au motivatii valide pt asta) insa de obicei tot atunci apar si problemele. De aici si mitul problemelor la cutie. -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 04:54 PM |