Da, intr-adevar, cam vechisor topicu'! Dar daca tot l-ai inviat, sa stii ca ceea ce ai citit tu acolo este valabil poate pentru E38-urile din primii ani. Restul sunt solid rock! In afara de elementele de suspensie si bara de directie care se duc destul de repede pe la noi (din cauza ca avem prea multe autostrazi si mergem numai pe ele

) si de celebra problema cu pixelii din bord, in rest nu le poti reprosa nimic.
Cu alte cuvinte, cam totul e fiabil pe el. Nici un fel de probleme pe la motor (cu atat mai putin electrice!), cutiile in general merg brici (mult mai dezastruoase au fost cele de pe noua serie 7, din 2002-2003, dupa aia s-au dat pe brazda baietii si aici), toate pompele si senzorii merg, etc.

. Iar ca productie, au facut destule, peste 200000 masini pt ECE (comparativ E32-220000 buc si E23-210000buc).
Singura ingrijorare (de altfel neintemeiata) este legata de cutiile de viteze, de obicei Steptronic, la care uleiul este life-time. Spun neintemeiata, pentru ca multe masini, mai ales cele diesel, au depasit 200.000km sau chiar 300.000 km si n-au nici o problema. Sigur ca puristii nu pot accepta sa nu schimbe uleiul in cutie macar o data in viata masinii (si unii au motivatii valide pt asta) insa de obicei tot atunci apar si problemele. De aici si mitul problemelor la cutie.