![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Dupa cum spune si noua mea semnatura, saptamana trecuta am achizitionat un Ticolinu - ca si a doua masina de familie
![]() In principiu e masina nevestei (25km/zi la munca), dar in weekend devine masina mea ![]() Vreau sa va zic ca e o masina absolut dementiala si o recomand cu caldura tuturor posesorilor de 325, 525, 535, 540, 750iL etc :nod: !! Vorba unui bun amic: "nu te mai dai jos din Tico!" :unibrow: Am o senzatie continua de libertate atunci cand sunt in Tico, stiind ca merg aproape gratis ![]() ![]() ![]() Deja ma gandesc la tuning pt tico: jante de aliaj pe 13" hehe cu gume 165/60R13 (fata de 155/70R12), aprindere electronica, frane de Matiz sau altceva - vezi sectiunea de tuning de pe daewooclub.ro :unibrow: Intr-adevar, te simti inca pieton cand conduci tico ![]() Acum, cateva date tehnice: - Tico SX din '98, A/C, eleron, servofrana - unic proprietar & vopsea originala (m-is maniac, nuh? ![]() - 30.500km cel mai probabili reali (am si carte de service, dar cel mai important e ca are cauciucurile originale Hankook sau cum naiba le zice - in stare buna) .. Voi reveni cu alte detalii incredibile ![]() -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 67 Joined: 24-November 08 From: Constanta Member No.: 2,355 Car: e30 Engine: m40 1.6 102Cp ![]() |
am avut 3 ani tico. Primul era pe gpl, jante magneziu de renault, muzica, alea alea. consumul e singurul care te atrage la masina aia. dar nu consuma 4. pe gpl consuma 8-8.5%, benzina 7-7.5. Toti care au tico de vanzare sustin ca nu consuma mai mult de 4.5. E total neadevarat. Doar sa-l conduca un hodorog. Legat de rezistenta, sunt praf. La tico asta se rupeau lonjeroanele, la mai multe am vazut asta. La 160km/h s-a deschis capota si mi-a venit in fata, si chestia asta am mai vazut-o. Eu stau la tara cam la 130-150m de soseaua principala.(asta cu un tico din 97 care fugea de rupea asfaltul, ala romanesc dupa 90 abea ajungea la 120 unde se plafona). Dupa parcurgerea distantei asta, se inchideau usile si capota altfel, de fiecare data. Nu fac kterink. Am facut 3 accidente cu el. Spatele e super rezistent, la modul cel mai serios. O data a intrat unul in mine in spate cu o solenza, ala si-a spart un far si bara, la mine s-a fisurat bara nesesizabil. Cu alta ocazie a intrat un tip cu o dacie intr-o intersectie nesemaforizata in dreapta spate de m-am intors invers pe sosea. Stiam de la un prieten ca a intrat cu motorul intr-un tico pe lateral. El a sarit peste, tico s-a indoit dupa motor.
![]() ![]() Tico este strict masina de oras. Am fost in toata tara cu el si e foarte foarte stresant. iesi din masina anchilozat. In rest e OK: baga caldura repede si bine, porneste in cele mai dificile conditii, te strecori. Ca sfat pentru posesorii de tico, nu puneti jante mai mari, il afecteaza foarte tare. se rup lonjeroanele in fata, e foarte puturos si consuma mai mult. Am probat, deci recomand roti de matiz. alea sunt pe 13, dar e cauciucul mic. e mica diferenta ca marime, dar ca efect, pe drum spre casa, e o curba la 90 grade in care se intra cu cel mult 50km/h. cu rotile lui sarea de spate, cu rotile de matiz, nu mai sarea. Si pe drumul pietruit mentionat mai sus, te zdruncina mai putin. Oricum, cand conduci un Tico te simti ca intr-o masinuta de jucarie, ti se pare ca toti se uita la tine ca ai iesit cu jucaria pe asfalt. P.S. Am uitat sa zic ca pe furtuna se deschid usile de poti sa scoti mana afara(scarry). Am fost prins o data in camp deschis si mi-era frica sa nu-mi rupa usile. This post has been edited by alexct: Jan 25 2009, 06:56 PM -------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th August 2025 - 10:04 PM |