![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Salutare.Azi am avut o tentativa de a monta injectie jetronica pe un M10B18.Am desfacut galeria cu carburatorul si apoi la montaj au aparut urmatoarele probleme:
-Instalatia masinii(firele ce duc la alternator,bobina,sonda ulei,apa)nu o sa mai fie functionala deoarece am toata instalatia care vine de la injectie....ce sa fac cu cea veche?O las sa atarne pe acolo sau sa o tai? -Delcoul cand am vrut sa-l montez am observat ca are pinionul cu dintii pe invers...deci:cel de la carburator se invarte spre dreapta...cel ptr injectie trebuie sa se invarta spre stanga(m-am uitat pe sageata de pe delco).Daca ii schimb pinionul de la un delco la celalalt s-ar potrivi numai ca nu s-ar mai invarti in sensul indicat pe delco,se poate sa mearga cititorul ala de turatii de pe delco(asa am inteles ca ii zice)in sens invers?Se poate sa ii schimb fisele si ordinea de aprindere ca sa nu mai schimb axa cu came? -Sonda lambda imi trebuie?nu am nici o mufa care sa duca la vreo sonda...injectia este luata dupa un M10B18, e 30 -Mufa care intra in tabloul de sigurante....nu am acea mufa pe tabloul meu....asta am inteles ca mi-o leaga cineva. Va rog care dintre voi stie ce sa fac cu delco-ul?O sa pun si cateva poze mai tarziu |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Eu am luat M30 carburatie de pe E12, l-am pus pe E28 unde aveam deja injectia jetronic. Nu am umblat la delco, a ramas cel de la E12.
Sa fie mai complex la M10...? Cum adica sa se invarta invers. Ca sa se invarta invers nu trebuie alta axa cu came? Sonda lambda mai rar la M10. Instalatia veche ar trebui sa iasa frumos, intreaga de pe masina iar asta noua sa-i ia locul. Doar daca are carpeli se agata pe motor/caroserie. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Eu am luat M30 carburatie de pe E12, l-am pus pe E28 unde aveam deja injectia jetronic. Nu am umblat la delco, a ramas cel de la E12. Sa fie mai complex la M10...? Cum adica sa se invarta invers. Ca sa se invarta invers nu trebuie alta axa cu came? Sonda lambda mai rar la M10. Instalatia veche ar trebui sa iasa frumos, intreaga de pe masina iar asta noua sa-i ia locul. Doar daca are carpeli se agata pe motor/caroserie. La delcoul asta nou am o mufa pe el ,si vine un fir de pe la injectie care se mufeaza acolo.Da din cauza axei cu came se invarte invers. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th July 2025 - 12:13 PM |