![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
http://www.4tuning.ro/bazar/anunturi_auto/...25_xx12942.html
masina o stiu din vedere, o parcheaza chiar langa garajul meu... -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Si pentru ce sa tina BMW stoc pentru aceleasi repere dar pentru modele diferite de motorizare? Oricum s-ar fi ajuns ca toata lumea cu 316-318 sa-si puna amortizoare de 325, ei sa ramana cu marfa pe stoc, etc. Plus costuri de productie necesare producerii unei piese "mai altfel". Mie mi se pare normal sa puna pentru acelasi model de caroserie aceleasi amortizoare, discuri de frana, pompa de benzina, etc. Chiar daca sunt motoare diferite. Costurile de intretinere pentru o astfel de gama de masini ar fi fost cu mult mai mari decat ar fi scazut costurile de productie daca ar fi construit piese special pentru fiecare motor, mergand pe principul "ala e mai mic, nu-i trebuie asa bun/rezistent/eficient".
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 03:42 AM |