IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Poate intereseaza pe cineva....525 m50 24v
Ionut
post Dec 7 2005, 03:11 PM
Post #1


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP



http://www.4tuning.ro/bazar/anunturi_auto/...25_xx12942.html
masina o stiu din vedere, o parcheaza chiar langa garajul meu...


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
Darren
post Jan 2 2006, 08:19 AM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP



Si pentru ce sa tina BMW stoc pentru aceleasi repere dar pentru modele diferite de motorizare? Oricum s-ar fi ajuns ca toata lumea cu 316-318 sa-si puna amortizoare de 325, ei sa ramana cu marfa pe stoc, etc. Plus costuri de productie necesare producerii unei piese "mai altfel". Mie mi se pare normal sa puna pentru acelasi model de caroserie aceleasi amortizoare, discuri de frana, pompa de benzina, etc. Chiar daca sunt motoare diferite. Costurile de intretinere pentru o astfel de gama de masini ar fi fost cu mult mai mari decat ar fi scazut costurile de productie daca ar fi construit piese special pentru fiecare motor, mergand pe principul "ala e mai mic, nu-i trebuie asa bun/rezistent/eficient".


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 21st June 2025 - 03:42 AM