Ionut
Dec 7 2005, 03:11 PM
http://www.4tuning.ro/bazar/anunturi_auto/...25_xx12942.html
masina o stiu din vedere, o parcheaza chiar langa garajul meu...
Ionut
Dec 7 2005, 03:25 PM
nu stiu....eu doar am gasit-o pe net de evanzare s stiu ca suna bine motorul la ea...atat...nu pot sa zic ceva de pret pt ca nu ma intereseaza...
alex230ro
Dec 7 2005, 03:42 PM
Pot sa jur ca mai era un E34 cu nr asta doar ca era 540i cu 6 viteze si kit de M
florin83
Dec 7 2005, 03:57 PM
si era cumva 6000 si ceva de euro?
alex230ro
Dec 7 2005, 04:03 PM
6500E parca tin minte ca zicea ca masina fusese Automobile Bavara avea carte de service la ea si parca 200 si ceva mii km
316i
Dec 7 2005, 09:56 PM
Cunosc masina...si ma abtin de la comentarii.Are cateva...bug-uri ca sa ma exprim mai plastic.
Iulika0069
Dec 27 2005, 10:21 PM
Sunt aceleasi amortizoare si la 316i si la 325i?
Later edit.. se pare ca da!
316i vs.
325i
Mi s-ar fi parut normal ca 325- sau tds-urile sa aiba alte amortizoare pt ca motoarele sunt mult mai grele..
Darren
Jan 2 2006, 08:19 AM
Si pentru ce sa tina BMW stoc pentru aceleasi repere dar pentru modele diferite de motorizare? Oricum s-ar fi ajuns ca toata lumea cu 316-318 sa-si puna amortizoare de 325, ei sa ramana cu marfa pe stoc, etc. Plus costuri de productie necesare producerii unei piese "mai altfel". Mie mi se pare normal sa puna pentru acelasi model de caroserie aceleasi amortizoare, discuri de frana, pompa de benzina, etc. Chiar daca sunt motoare diferite. Costurile de intretinere pentru o astfel de gama de masini ar fi fost cu mult mai mari decat ar fi scazut costurile de productie daca ar fi construit piese special pentru fiecare motor, mergand pe principul "ala e mai mic, nu-i trebuie asa bun/rezistent/eficient".