![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Am cateva intrebari referitoare la diferentialele de E30, rog pe cei priceputi sa ma lamureasca si pe mine:
1. Care este diferenta intre diferentialul carcasa-mare si carcasa-mica de la E30? Difera doar marimea carcasei, prinderile pe caroserie sunt la fel? Dar legaturile la cardan/planetare? 2. Un diferential de E34 se poate monta ca atare (cu modificari minime) pe E30? Sau daca trebuie schimbat capacul din spate cu bucsa aia de prindere, mai trebuie si altceva? Ma refer aici la cel cu carcasa mare. 3. Diferentialele sunt compatibile la piesele interne? Mai exact, pot desface un blocant, sa-i scot din interior sistemul LSD (adica asta) si sa-l pun fara probleme pe unul open (astfel incat sa nu-i schimbe raportul)? 4. Vad ca LSD-ul se poate cumpara de la BMW separat de restul diferentialului (bine, costa enorm, dar asta e alta treaba...). Se pot cumpara de la BMW si piese interne, coroana aia (nu stiu cum ii zice), sau axul? 5. Pe E30 316i M40 03/1989 am diferential de 4,27? Un 4.10 cred ca n-ar schimba prea mult din acceleratie/top speed, nu? -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
daca e prea scurt grupul in anumite conditii pierzi pt. ca nu mai poti sa pui in valoare puterea motorului Da, asa e. Cu cel mai scurt diff posibil treptele de viteza sunt foarte scurte si probabil primele trepte sunt complet inutilizabile. Cel mult sa poti urni o remorca imensa cu ele ![]() Eu personal cred ca pentru un sprint mai bun pe o anumita motorizare, trebuie sa mergi doar unul sau doua rapoarte de grup mai scurt fata de cel original, dupa aia iesi complet din parametrii calculati de BMW si e foarte probabil sa nu mai pui in valoare motorul, asa cum zice uwe. -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Da, asa e. Cu cel mai scurt diff posibil treptele de viteza sunt foarte scurte si probabil primele trepte sunt complet inutilizabile. Cel mult sa poti urni o remorca imensa cu ele ![]() asa e.. dar nici lung nu e bine. Eu am 2.56 si cand e masina incarcata, cu ASC off abia da un scartz mic de zici ca are 50 de cai ![]() La urma urmei e destul de simplu.. vrei demaraj, consum mai mare (la aceiasi viteza), top speed mai mic si mestecat in mamaliga mai des iei diferential scurt, daca e lung e invers ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 12th August 2025 - 02:30 PM |