![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Am cateva intrebari referitoare la diferentialele de E30, rog pe cei priceputi sa ma lamureasca si pe mine:
1. Care este diferenta intre diferentialul carcasa-mare si carcasa-mica de la E30? Difera doar marimea carcasei, prinderile pe caroserie sunt la fel? Dar legaturile la cardan/planetare? 2. Un diferential de E34 se poate monta ca atare (cu modificari minime) pe E30? Sau daca trebuie schimbat capacul din spate cu bucsa aia de prindere, mai trebuie si altceva? Ma refer aici la cel cu carcasa mare. 3. Diferentialele sunt compatibile la piesele interne? Mai exact, pot desface un blocant, sa-i scot din interior sistemul LSD (adica asta) si sa-l pun fara probleme pe unul open (astfel incat sa nu-i schimbe raportul)? 4. Vad ca LSD-ul se poate cumpara de la BMW separat de restul diferentialului (bine, costa enorm, dar asta e alta treaba...). Se pot cumpara de la BMW si piese interne, coroana aia (nu stiu cum ii zice), sau axul? 5. Pe E30 316i M40 03/1989 am diferential de 4,27? Un 4.10 cred ca n-ar schimba prea mult din acceleratie/top speed, nu? -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
pai simplu ...te uiti la el ![]() practic arata la fel ca cel de urs doar ca are capacul altfel....daca stii cum arata cel de e30 vei face diferenta Ok, ![]() -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
Ok, ![]() sincer sa fiu la e34 nu stiu asa de bine ca la e30 ar fi bine sa-ti raspunda un cunoscator de e34... din ce stiu eu (de la cineva) exista 2 feluri de punti la e34 si grupurile difera...mai mult nu stiu... ![]() deh ce inseamna sa nu mai ai urs ,rapoartele nu le stiam ![]() e simplu ...e30.de ![]() Asa deci eu am ori 3,91 ori 3,64...pe tablita de pe diferential imi scrie 1140a51744 Ca sa castig la sprit ar trebui sa pun raport mai mare ( un 4,10...4,27) sau un raport mai mic (3,46...3,2) pe tablie trebui sa citesti mai bine ![]() trebui sa pui un raport mai mare la un 2,0 eu zic ca un 4,10 e super...daca mai e si lsd ![]() Un raport mai mare! Cu 4,27 ai sprint cel mai rapid, trepte foarte scurte si viteza maxima ... minima! ![]() nu e neaparat adevarat ce spui tu daca e prea scurt grupul in anumite conditii pierzi pt. ca nu mai poti sa pui in valoare puterea motorului |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 12th August 2025 - 02:29 PM |