![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 228 Joined: 17-April 08 From: Oradea Member No.: 1,587 Car: E36 Engine: M44 140 CP ![]() |
Salutare tuturor! Fratilor am o problema (de fapt mai multe) si nu stiu ce sa mai fac. Problema la IS-ul meu, M44 din '97 ar fi urmatoarea: la inceput facea doar din cand in cand sa se opreasca in mers, dupa care facea din ce in ce mai des; testerul imi dadea eroarea ca senzorul de ax cu came (turatie) e defect, dupa care dintr-o data motorul nu a mai avut putere, dar a mers, a mai mers cativa km., iar problemele nu au incetat sa apara: acum cand pornesc motorul imi sare turatie intre 500 si 1000, il turez un pic si opreste brusc, si dupa aia daca mai vreau sa-l pornesc nici nu mai porneste. Mi s-a spus ca ar putea fi pompa de benzina sau debitmetru. Voi ce parere aveti? Va multumesc anticipat de sfaturi.
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Cu un multimetru chiar.
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 10:19 AM |