Sheva
Jan 11 2009, 08:31 PM
Salutare tuturor! Fratilor am o problema (de fapt mai multe) si nu stiu ce sa mai fac. Problema la IS-ul meu, M44 din '97 ar fi urmatoarea: la inceput facea doar din cand in cand sa se opreasca in mers, dupa care facea din ce in ce mai des; testerul imi dadea eroarea ca senzorul de ax cu came (turatie) e defect, dupa care dintr-o data motorul nu a mai avut putere, dar a mers, a mai mers cativa km., iar problemele nu au incetat sa apara: acum cand pornesc motorul imi sare turatie intre 500 si 1000, il turez un pic si opreste brusc, si dupa aia daca mai vreau sa-l pornesc nici nu mai porneste. Mi s-a spus ca ar putea fi pompa de benzina sau debitmetru. Voi ce parere aveti? Va multumesc anticipat de sfaturi.
alex230ro
Jan 11 2009, 09:05 PM
in primul rand ai schimbat senzorul ala?? fa rost de un debitmetru de 1,8 is si baga o proba sa vezi pompa de benzina nu e prea scumpa posibil sa fie ea,la urs asa facea doar ca daca lasam masina 2-3 ore pornea iar si mergea pana incepea sa faca figuri,dadea in nas tragea prost si apoi se oprea. ca o concluzie eu as verifica:
1-senzorul daca da eroare cred ca trebuie scimbat
2-pompa de benzina-as schimba-o e pana in 5 mil una cred
Sorin
Jan 11 2009, 09:24 PM
schimba senzorul
316i
Jan 11 2009, 09:35 PM
QUOTE (Sorin @ Jan 11 2009, 09:24 PM)

schimba senzorul
x2
Sheva
Jan 11 2009, 09:43 PM
senzorul e schimbat

Iar cu debitmetru nu stiu ... un prieten are tot IS, dar e M42si problema e ca nu e identic cu M42ul: la mine e din plastic si e mai mic, la M42 e din metal si mai mare
Sorin
Jan 11 2009, 10:18 PM
verifica pompa de benzina sau incearca sa-l pornesti cu mufa de la debitmetru scoasa
Sheva
Jan 11 2009, 11:08 PM
Am incercat si cu debitmetru si fara, aceeasi rezultat ...

Ce ziceti? Ar mai putea fi si altceva in afara de pompa de benzina ?
316i
Jan 11 2009, 11:46 PM
Si cu debitmetrul scos si cu el pus nu se schimba nimic? Oricum debitmetrul se poate masura cu un aparat de masura ca sa vezi concret daca e viu sau nu.
Ciupanezu
Jan 11 2009, 11:59 PM
Cu un osciloscop.
316i
Jan 12 2009, 10:52 AM
Cu un multimetru chiar.
Sorin
Jan 12 2009, 12:04 PM
esti sigur ca nu ti-a dat senzor arbore cu came, cel de pe volanta ?
Ciupanezu
Jan 12 2009, 05:18 PM
QUOTE (316i @ Jan 12 2009, 10:52 AM)

Cu un multimetru chiar.

Sau cu un osciloscop.
bartro
Jan 12 2009, 06:08 PM
QUOTE (Ciupanezu @ Jan 12 2009, 05:18 PM)

Sau cu un osciloscop.
Va repetati
Sheva
Jan 21 2009, 08:53 PM
S-a gasit problema: catalizator infundat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.