![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 254 Joined: 24-April 06 From: Bucuresti Member No.: 265 Car: E28 Engine: M20 2.0 125CP ![]() |
Salut, stie cineva care sunt diferentele intre tractiune si propulsie?
Avantaje, dezavantaje? Dece la masinile cu peste 250 cp e recomandata propulsia, de ce e mai sportiva? -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
nu numai... transmisia spate e mai rezistenta, avand componentele imprastiate pe lungimea masinii ma gandesc ca si-au permis sa le faca mai sanatoase.
Plus ca planetarele care nu sunt solicitate la viraje. Plus ca planetarele sunt egale, deci se torsioneaza egal in tractiune. Pe cand cele de la tractiune fata in sarcina mare, la plecare se torsioneaza inegal (ca unghi, nu ca forta), lucru care cica face masina sa plece putin intr-o parte la demaraj. N-am cunoscut efectul asta, ca n-am condus mai mult de supernova. Plus distributia maselor fata-spate mai apropiata de 50-50. Lucru care duce la stabilitatea mai buna pe viraje. . . . . -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th July 2025 - 05:01 AM |