![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 228 Joined: 17-April 08 From: Oradea Member No.: 1,587 Car: E36 Engine: M44 140 CP ![]() |
Salutare tuturor! Fratilor am o problema (de fapt mai multe) si nu stiu ce sa mai fac. Problema la IS-ul meu, M44 din '97 ar fi urmatoarea: la inceput facea doar din cand in cand sa se opreasca in mers, dupa care facea din ce in ce mai des; testerul imi dadea eroarea ca senzorul de ax cu came (turatie) e defect, dupa care dintr-o data motorul nu a mai avut putere, dar a mers, a mai mers cativa km., iar problemele nu au incetat sa apara: acum cand pornesc motorul imi sare turatie intre 500 si 1000, il turez un pic si opreste brusc, si dupa aia daca mai vreau sa-l pornesc nici nu mai porneste. Mi s-a spus ca ar putea fi pompa de benzina sau debitmetru. Voi ce parere aveti? Va multumesc anticipat de sfaturi.
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
in primul rand ai schimbat senzorul ala?? fa rost de un debitmetru de 1,8 is si baga o proba sa vezi pompa de benzina nu e prea scumpa posibil sa fie ea,la urs asa facea doar ca daca lasam masina 2-3 ore pornea iar si mergea pana incepea sa faca figuri,dadea in nas tragea prost si apoi se oprea. ca o concluzie eu as verifica:
1-senzorul daca da eroare cred ca trebuie scimbat 2-pompa de benzina-as schimba-o e pana in 5 mil una cred This post has been edited by alex230ro: Jan 11 2009, 09:06 PM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 09:47 AM |