![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
sa vedem ce parere aveti despre baile de ulei de tabla(ex m20b20 la e28) sau cele de aluminiu(ex acelasi m20b20 dar la e34) sau alt exemplu m30b25 pe e28,care tot baie de aluminiu are
ma gandeam la primavara sami pun la m20 baie de aluminiu de e34,tot de m20 de aceea mam gandit si la niste avantaje/dezavantaje am avut ocazia acu cativa ani,eram cu primul e12,un 518,cu baie de tabla.nu prea stiam cu ce sa mananca masinile atunci... am lovit cu baia,cam rau,sa DEFORMAT si mia be**t pompa de ulei,nu a mia bata ulei si eu tot mergeam cu ea si mi sa be**t si motorul din cauza asta ma gandesc ca daca aveam baie de aluminiu nu se deforma,nu imi afecta deci in nici un el pompa de ulei.asta de aluminiu la lovituri puternice in cel mia rau caz sare bucata din ea(cum a patit TiL).caz in care iti curge uleiul si impliit nu esti nebun sa pleci cu ea fara ulei aici intervine un avantaj de partea celei de tabla,la loviri mai usoare se deformeaza,cum cred ca multi o avem un pic turtita dar nu se crapa ca cea de aluminiu si poti ajunge acasa linistit.cea de al daca s-a crapat la o lovire si pisa uleiul..cam greu mai vezi casa... pareri... -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Pai... cum spuneai, baia de aluminiu se sparge
![]() Dar nu e foarte sensibila, adica la impactul pe care l-am avut turteam rau orice fel de baie. Cu vechea baie mai scurmasem prin pamant, e drept, afanat si nu a patit nimic. Baia pe care o am acum a fost si ea lovita, ca suruburile de la sonda de nivel ulei au filetul be**t. Dar nu pierde ulei. Si am observat ce zici tu, amprenta sorbului pe fundul ei, deci a stat destul de aproape, ceea ce face ca pompa sa traga mai greu ulei. Din ce stiu toate M30 din '70 pana in '90 au avut baie de aluminiu. O fi mai bine pentru racirea uleiului, ca are fantele alea mici in fata, care-i maresc si rezistenta la impact. Acum, despre shimbarea baii la tine, nu recomand. Baia de ulei trebuie sa aiba burta cat mai aproape de roti. In cazul nostru, cat mai in spate. E12 are bai cu burta cea mai in spate, iar E34 burta fix in fata. E28, undeva spre mijloc. Daca pui baie de E34 o sa fie expusa rau la lovituri. Mie imi e teama de asta, pentru ca din ce am vazut, burta asta era calculata, astfel incat, daca dai intr-o bordura inalta cu ambele roti deodata, rotile sa ajuga la bordura fix cand ajunge si baia, ca sa o salveze. Eh, cu baie de E28 sau E34 nu o sa ai norocul asta... asta daca intra baia pe langa barile de directie/stabilizatoare. Dar tu ai deja baie de E28... nu? So, nu recomand sa pui baie de E34, ca o sa ari cu ea cand cobori un dig sau ceva de genu... cand vii cu fundu-n sus pe un plan drept. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 03:28 AM |