![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
dragi colegi de forum sunt nou posesor de dacia 1300
![]() am luat-o aseara de la Sportivu(el la randu-i o are de la liviu_redline),ca el nu are timp de ea si...parca mi s-a faut mila de ea ca arata prea bine pt varsta ei,e '74 fabricata.merge ireprosabil catalin mi-a zis ca nush ce model e,are seria in spate in portbagaj nu ca celelalte in fata pe oala masina o sa stea mai mult la taicamio dar si eu o sa ma plimb cu ea cand o sami fie dor de comunism ![]() ca dotari...nu pot decat sa mentionez tapiseria imitatie piele,cotiera ![]() va las cu cateva poze -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
QUOTE sper sa nu se supere amd-u ca am pus cateva poze dar mi-a adus aminte de "tinerete" Prima iubire nu se uita niciodata. QUOTE Īţi zic 100% sigur că nu prinde peste 130. Prinde sigur mult mai mult . Toata treaba e sa fie motorul ok . Eu cu a mea am trecut de 150 cu motorul stock . Aveam doar gume de 175/50, deci 5000rpm@150km/h. In treapta a 5a. Numai ca eu schimbam la a mea platinile si bujiile foarte des. Altfel... maxim 140. Iar cu a lui bunica-miu am mers cu 130. Dupa turometru. Si chiar dupa vitezometru. Am ramas surprins cand am vazut ca vitezometrul arata bine. (eu am turometru Veglia pe a mea). QUOTE sper sa nu se supere amd-u ca am pus cateva poze Acelasi lucru il zic si eu, pentru ca am pus o poza cu fosta iubire. http://www.daciaclub.ro/galerie/albums/use...al_DSC05578.JPG This post has been edited by Silviu: Jan 8 2009, 06:32 PM -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
De fapt motorul are o curba de putere, dacia o rezistenta la rulare, coeficient aerodinamic, ... . Combinat cu raport de transmisie iti da viteze maxima. Desigur nu e limitat electronic, cea ce inseamna ca daca ai vant din spate si/sau mergi spre jos in vale, o sa prinde mai mult. Asa am mers cu un suzuki swift, odata nu am reusit sa depasesc 100/ora din cauza vant puternic, alte data am prins 164 (ambele pe ceas) spre vale. Păi da dar vorbim de viteza reală de 130 km/h. Puţine 1300 pot prinde viteza maximă după atāt de mulţi ani de la fabricaţie. Prinde sigur mult mai mult . Toata treaba e sa fie motorul ok . Eu cu a mea am trecut de 150 cu motorul stock . Aveam doar gume de 175/50, deci 5000rpm@150km/h. In treapta a 5a. Numai ca eu schimbam la a mea platinile si bujiile foarte des. Altfel... maxim 140. Iar cu a lui bunica-miu am mers cu 130. Dupa turometru. Si chiar dupa vitezometru. Am ramas surprins cand am vazut ca vitezometrul arata bine. (eu am turometru Veglia pe a mea). Viteza din bord este irelevantă. Viteza reală o poţi vedea doar pe GPS sau pe un accelerometru. Şi nu este valabil doar pentru maşini mai primitive, şi BMW-urile au eroare de vitezometru ca orice altă maşină. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 08:16 AM |