scuze de post dublu...dar prea mic timpul pt editare

am refacut....primul post
apropo de gume si turometru eu aveam 165/70/13 matador pe CMS-uri tocmai le echilibrasem inainte sa plec la mare
era ATZA masina nu tragea stanga dreapta...cu suspensia OS...nu tremura volanu era bestiala parca era noua

si eu aveam tot turometru veglia

poza e mai de mult....eram pe GPL

100% stock chiar si cocotzata
insa...lipita de asfalt...si cu carbu de papuc a vazut tot bordul
apropo ciupanezu...eroarea de km ca eroare dar si turometru avea eroare la 6000-6500rpm?? pune-i turometru,ridic-o pe cric si da-i in gol sa vezi cate ture are in 4tr la 150
eu stiu ceva sigur...dadeam la o parte dacii cu zambet la 140-150 pe A2 si mergeam in tandem cu o astra 1.4 16v 150-155...si am tinut-o asa cam 160km cat are autostrada cand am ajuns in CT aveam toba maronie...deci un motor in parametrii normali de functionare...si culmea am scos 10%
la urs cand am ajuns la mare...suflam funinginea de pe bara,stop si era BENZINA la cel alb...1.6
am mai avut o dacie...la 340mii km...fara motor desfacut care cloncanea linia la pornire tot 1.3 tot 4tr(era frantza toata) a mers si aia tot 160 la 6500rpm...chiar n-am nici un motiv sa mint dar silviu cunoaste mai bine care e treaba cu daciile astea batrane

PS:break 1.6 motor tzipla...dublu corp(chiar putin comprimat...etc...) maxim...maxim 160 !! tot prop.personala
EXPLICATIE ???