![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
am si eu o mica problema...
de cand am schimbat injectia si am pus motornicul(posibil sa fie o coincidenta) am obs ca pe zi ce trecea pornea cam greu de la baterie,pana intro dimineata geroasa cand abia a invartit si pa pa baterie.am pus o alta baterie,nu noua,de ford mondeo de cca 3 ani.bateria a stat juma de an degeaba si cum am puso a invartit tare,asa cum e normal.si a mers si asta la fel cateva zile ok.apoi de cateva zile incoa,simt a iar abia invarte,am noroc ca dim pe frg o ia din prima ca a2a oara nar mai porni... azi am pus de la un ami alta baterie,care la fel ca cea de ford da in automat de nu se poate.sa vedem peste cateva zile-o saptamana cum o sa faca... consumabile ceva aiurea eu zic ca nu am,am probat luand borna si am puso iar,incet,stiu ca daca aveam ceva care consuma(de ex portbagaj deschis ca sa aprinda becul) facea un mic plici acolo la borna si scanteie.nu da nimic. sau alt mod cum pot verifica daca ceva imi fura curent in mers sau stationare?? posibil sa imi fure si electromotorul la pornire?dar porneste bine... de incarcat incarca alternatorul,se obs si la bord daca pornesc cu pozitiile aprinse,dupe ce a pornit imediat de intensifica lumina din bord(noaptea).am inteles ca tr sa imi incarce intre 13.8v si 14.2v posibil sa nu ma incadrez in aceaste valori si daia sa imi termine bateria? ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
off topic:asta cu bateria merge dar pentru o scurta perioada,de exemplu ai bateria descarcata si inca o masina dar nu ai cabluri de curent,pornesti cu bateria de pe masina buna lasi sa se incalzeasca motorul si apoi schimbi bateriile intre ele,pe Dacie merge pe Oltcit merge am facut si pe urs daca nu ma insel.La compact nu m-as baga cam multa electronica ce-i drept.PS:urs cu Jetronic era
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Nu merita risc sa lasati motor pornit fara bateria conectat. Nu aveti de unde sa stiti daca va arde ceva sau nu. Acele ceva poate fi motronic, casetofon, clima, orice cu ceva circuite integrate. Daca va regasiti odata in sutuatia in care sunteti nevoit sa mergeti fara baterie, macar porniti si mergeti cu lumini aprinse sau dezaburie luneta pornita, ca sa mai ia incarcarea rezistiva din varfuri de teniune posibile. Si la pornire prin cabluri sa recomanda lumini aprinse pentru aceasi scop.
Sa faceti diagnoza la alternator fara baterie e prea periculos. Daca are regulator de tensiune stricat? Alternator baga si 60V fara probleme daca regulator nu i limiteaza curent prin rotor. Va dati seamna ce inseamna asta pentru circuitele electronice. Sunt metode mai bun mentionate in topic asta. Eventual deschidem un topic nou pentru dezbatere teoretice, ca ajungem prea departe. Cred ca lui Mihai ajunge ce scrie aici ca sa aibe un punct de pornire. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 12th August 2025 - 06:52 PM |