![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
am si eu o mica problema...
de cand am schimbat injectia si am pus motornicul(posibil sa fie o coincidenta) am obs ca pe zi ce trecea pornea cam greu de la baterie,pana intro dimineata geroasa cand abia a invartit si pa pa baterie.am pus o alta baterie,nu noua,de ford mondeo de cca 3 ani.bateria a stat juma de an degeaba si cum am puso a invartit tare,asa cum e normal.si a mers si asta la fel cateva zile ok.apoi de cateva zile incoa,simt a iar abia invarte,am noroc ca dim pe frg o ia din prima ca a2a oara nar mai porni... azi am pus de la un ami alta baterie,care la fel ca cea de ford da in automat de nu se poate.sa vedem peste cateva zile-o saptamana cum o sa faca... consumabile ceva aiurea eu zic ca nu am,am probat luand borna si am puso iar,incet,stiu ca daca aveam ceva care consuma(de ex portbagaj deschis ca sa aprinda becul) facea un mic plici acolo la borna si scanteie.nu da nimic. sau alt mod cum pot verifica daca ceva imi fura curent in mers sau stationare?? posibil sa imi fure si electromotorul la pornire?dar porneste bine... de incarcat incarca alternatorul,se obs si la bord daca pornesc cu pozitiile aprinse,dupe ce a pornit imediat de intensifica lumina din bord(noaptea).am inteles ca tr sa imi incarce intre 13.8v si 14.2v posibil sa nu ma incadrez in aceaste valori si daia sa imi termine bateria? ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Nu, nu, nu!!!
ATENTIE! NICIODATA nu se scot bornele de la baterie cu motorul in mers. Bateria are o "inertie" electrica enorma si actioneaza ca un amortizor electric pentru toate varfurile de tensiune din motor. Scoaterea bateriei in mers poate sa duca la arderea totala a computerului motorului (mai ales ca e Motronic!) si/sau a altor componente electronice! Lucrul poate cel mai important este ca decuplarea bateriei in timpul mersului nu poate diagnostica NIMIC. Deci nu merita riscurile. -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 8 Joined: 27-December 08 Member No.: 2,413 Car: E34 Engine: M50 2.0i 150 CP ![]() |
Nu, nu, nu!!! ATENTIE! NICIODATA nu se scot bornele de la baterie cu motorul in mers. Bateria are o "inertie" electrica enorma si actioneaza ca un amortizor electric pentru toate varfurile de tensiune din motor. Scoaterea bateriei in mers poate sa duca la arderea totala a computerului motorului (mai ales ca e Motronic!) si/sau a altor componente electronice! Lucrul poate cel mai important este ca decuplarea bateriei in timpul mersului nu poate diagnostica NIMIC. Deci nu merita riscurile. am scris ca idee, sa inteleaga ca masina merge si fara baterie dupa ce este pornita eu, cand am ramas fara baterie, eram la 14 km de casa, am scos bateria veche de pe masina, am pornit cu cabluri de la alta masina si asa am ajuns acasa ![]() poate daca vorbim despre masini noi, care sunt pline de electronice, sa existe riscul sa arzi ceva. explica ce inseamna acea inertie enorma despre care vorbesti si despre ce amortizor electric este vorba la varfurile de tensiune din motor, este prima data cand citesc despre asa ceva. inclin sa cred ca ai vrut sa scrii despre altceva dar nu te-ai exprimat bine. This post has been edited by dydysoft: Jan 5 2009, 12:28 AM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 05:54 AM |