![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
am si eu o mica problema...
de cand am schimbat injectia si am pus motornicul(posibil sa fie o coincidenta) am obs ca pe zi ce trecea pornea cam greu de la baterie,pana intro dimineata geroasa cand abia a invartit si pa pa baterie.am pus o alta baterie,nu noua,de ford mondeo de cca 3 ani.bateria a stat juma de an degeaba si cum am puso a invartit tare,asa cum e normal.si a mers si asta la fel cateva zile ok.apoi de cateva zile incoa,simt a iar abia invarte,am noroc ca dim pe frg o ia din prima ca a2a oara nar mai porni... azi am pus de la un ami alta baterie,care la fel ca cea de ford da in automat de nu se poate.sa vedem peste cateva zile-o saptamana cum o sa faca... consumabile ceva aiurea eu zic ca nu am,am probat luand borna si am puso iar,incet,stiu ca daca aveam ceva care consuma(de ex portbagaj deschis ca sa aprinda becul) facea un mic plici acolo la borna si scanteie.nu da nimic. sau alt mod cum pot verifica daca ceva imi fura curent in mers sau stationare?? posibil sa imi fure si electromotorul la pornire?dar porneste bine... de incarcat incarca alternatorul,se obs si la bord daca pornesc cu pozitiile aprinse,dupe ce a pornit imediat de intensifica lumina din bord(noaptea).am inteles ca tr sa imi incarce intre 13.8v si 14.2v posibil sa nu ma incadrez in aceaste valori si daia sa imi termine bateria? ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
poi atunci...va multumesc pt sfaturi si desenul minunat,hiar e pe intelesul tuturor novicilor ca mine
![]() sa vad unde gasesc un aparat de masura sau daca nu o sa ma ajute fratimio a el e cu matzaraie daseta electrice va tin la curent LE:posibil sa nu am consumatori insa in schimb sa nu imi incarce cat trebuie?am zis si mai sus cineva mi-a zis ca tr sa imi incarce intre 13.8 si 14.2v daca nu ma incadrez aici e posibil ca si asta sa fie o cauza a obosirii bateriei? -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 8 Joined: 27-December 08 Member No.: 2,413 Car: E34 Engine: M50 2.0i 150 CP ![]() |
poi atunci...va multumesc pt sfaturi si desenul minunat,hiar e pe intelesul tuturor novicilor ca mine ![]() sa vad unde gasesc un aparat de masura sau daca nu o sa ma ajute fratimio a el e cu matzaraie daseta electrice va tin la curent LE:posibil sa nu am consumatori insa in schimb sa nu imi incarce cat trebuie?am zis si mai sus cineva mi-a zis ca tr sa imi incarce intre 13.8 si 14.2v daca nu ma incadrez aici e posibil ca si asta sa fie o cauza a obosirii bateriei? daca masori si iti va arata valoarea intre 13.8 si 14.2, iar bateria este tot slaba, atunci schimba bateria daca masori si valoarea este sub pragul 13.8 sau cu mult peste 14.2 sau oscileaza haotic intre ele, atunci alternatorul tau are diodele terminate. odata pornita masina, daca scoti cablurile de pe bornele masinii, motorul nu se va opri, masina merge in continuare, asta in cazul in care alternatorul este ok. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 08:54 PM |