![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
am si eu o mica problema...
de cand am schimbat injectia si am pus motornicul(posibil sa fie o coincidenta) am obs ca pe zi ce trecea pornea cam greu de la baterie,pana intro dimineata geroasa cand abia a invartit si pa pa baterie.am pus o alta baterie,nu noua,de ford mondeo de cca 3 ani.bateria a stat juma de an degeaba si cum am puso a invartit tare,asa cum e normal.si a mers si asta la fel cateva zile ok.apoi de cateva zile incoa,simt a iar abia invarte,am noroc ca dim pe frg o ia din prima ca a2a oara nar mai porni... azi am pus de la un ami alta baterie,care la fel ca cea de ford da in automat de nu se poate.sa vedem peste cateva zile-o saptamana cum o sa faca... consumabile ceva aiurea eu zic ca nu am,am probat luand borna si am puso iar,incet,stiu ca daca aveam ceva care consuma(de ex portbagaj deschis ca sa aprinda becul) facea un mic plici acolo la borna si scanteie.nu da nimic. sau alt mod cum pot verifica daca ceva imi fura curent in mers sau stationare?? posibil sa imi fure si electromotorul la pornire?dar porneste bine... de incarcat incarca alternatorul,se obs si la bord daca pornesc cu pozitiile aprinse,dupe ce a pornit imediat de intensifica lumina din bord(noaptea).am inteles ca tr sa imi incarce intre 13.8v si 14.2v posibil sa nu ma incadrez in aceaste valori si daia sa imi termine bateria? ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
E posibil si treaba asta.
Daca tot pui mana pe aparatul de masura mai fa si o masuratoare a tensiunii. Pornesti motorul, il lasi la ralanti, pui aparatul sa masoare volti, cu o scara de max 20v si masori tensiunea la borne in timp ce merge motorul. O tensiune pe instalatie de 13,8v in timpul ce motorul merge la ralanti este arhisuficient pentru incarcare. Oricum, daca nu incarca corect ar trebui sa se aprinda si becul ala in bord. Cel mai important este insa cand se consuma bateria. Daca se consuma in cateva zile de mers zilnic cu masina atunci nu iti incarca. Verificarea o faci incarcand joi seara, sa zicem, bateria, dupa care lasi masina parcata pana luni. Daca luni dimineata porneste cu vlaga inseamna ca nu incarca in mers, daca abia sa taraie atunci inseamna ca s-a consumat peste weekend si sigur e un consum rezidual, de stationare. Inca un lucru, nu lasa bateria descarcata!!! Pana iti rezolvi problema fa rost de un incarcator de baterie si incarc-o regulat. Daca sta descarcata multa vreme sau merge mereu la incarcare minima isi perde mult din durata de viata. In plus, o baterie descarcata contine apa, nu acid, acum afara e frig si bateria descarcata ingheata imediat. Prin inghetare se distruge iremediabil! -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 12th August 2025 - 06:51 PM |