![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
am si eu o mica problema...
de cand am schimbat injectia si am pus motornicul(posibil sa fie o coincidenta) am obs ca pe zi ce trecea pornea cam greu de la baterie,pana intro dimineata geroasa cand abia a invartit si pa pa baterie.am pus o alta baterie,nu noua,de ford mondeo de cca 3 ani.bateria a stat juma de an degeaba si cum am puso a invartit tare,asa cum e normal.si a mers si asta la fel cateva zile ok.apoi de cateva zile incoa,simt a iar abia invarte,am noroc ca dim pe frg o ia din prima ca a2a oara nar mai porni... azi am pus de la un ami alta baterie,care la fel ca cea de ford da in automat de nu se poate.sa vedem peste cateva zile-o saptamana cum o sa faca... consumabile ceva aiurea eu zic ca nu am,am probat luand borna si am puso iar,incet,stiu ca daca aveam ceva care consuma(de ex portbagaj deschis ca sa aprinda becul) facea un mic plici acolo la borna si scanteie.nu da nimic. sau alt mod cum pot verifica daca ceva imi fura curent in mers sau stationare?? posibil sa imi fure si electromotorul la pornire?dar porneste bine... de incarcat incarca alternatorul,se obs si la bord daca pornesc cu pozitiile aprinse,dupe ce a pornit imediat de intensifica lumina din bord(noaptea).am inteles ca tr sa imi incarce intre 13.8v si 14.2v posibil sa nu ma incadrez in aceaste valori si daia sa imi termine bateria? ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
||
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
eu stiam ca se scoate cablul de pe borna - si se leaga aparatul de masura in serie, adica firul + de la aparat pe cablul - de la masina si firul - de la aparat la borna - de la baterie. in rest consumul trebuie sa fie cum ai scris tu. Bafta. Pai exact asta este smecheria. Dupa toate leagaturile alea, in momentul cand deconectezi borna, aparatul devine serie, doar ca nu ia in plin curentii de inductie iar setarea masurarii pe amperi este foarte precisa. LE: Uite si o schita, facuta de mana! Sa nu radeti!!! Se fac legaturile cu aparatul oprit, se porneste aparatul si se scoate borna. In felul asta devine serie si masoara corect si precis. This post has been edited by Shark: Jan 4 2009, 08:36 PM -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
||
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
![]() dupa ce ai scos borna cum ai zis merge bine ![]() nu te am inteles din primul, scuze ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 03:20 PM |