![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
am si eu o mica problema...
de cand am schimbat injectia si am pus motornicul(posibil sa fie o coincidenta) am obs ca pe zi ce trecea pornea cam greu de la baterie,pana intro dimineata geroasa cand abia a invartit si pa pa baterie.am pus o alta baterie,nu noua,de ford mondeo de cca 3 ani.bateria a stat juma de an degeaba si cum am puso a invartit tare,asa cum e normal.si a mers si asta la fel cateva zile ok.apoi de cateva zile incoa,simt a iar abia invarte,am noroc ca dim pe frg o ia din prima ca a2a oara nar mai porni... azi am pus de la un ami alta baterie,care la fel ca cea de ford da in automat de nu se poate.sa vedem peste cateva zile-o saptamana cum o sa faca... consumabile ceva aiurea eu zic ca nu am,am probat luand borna si am puso iar,incet,stiu ca daca aveam ceva care consuma(de ex portbagaj deschis ca sa aprinda becul) facea un mic plici acolo la borna si scanteie.nu da nimic. sau alt mod cum pot verifica daca ceva imi fura curent in mers sau stationare?? posibil sa imi fure si electromotorul la pornire?dar porneste bine... de incarcat incarca alternatorul,se obs si la bord daca pornesc cu pozitiile aprinse,dupe ce a pornit imediat de intensifica lumina din bord(noaptea).am inteles ca tr sa imi incarce intre 13.8v si 14.2v posibil sa nu ma incadrez in aceaste valori si daia sa imi termine bateria? ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Trebuie sa verifici consumul de stationare (sau de repaus).
Fa in felul urmator: fa rost de un ampermetru (un aparat de masura din ala digital care arata si curentul pana la 20A ar fi cel mai bun) si apoi conecteaza-l dupa cum urmeaza: Scoate cablul (-) al masinii de pe borna (-) a bateriei si leaga o sarma la borna, cat mai jos, lipita de carcasa bateriei. Apoi pune cablul (-) al masinii la loc. Sarma leag-o apoi de o sonda a aparatului. Aparatul trebuie sa fie oprit in timpul asta. Leaga apoi o alta sarma de de undeva de caroserie unde sa ai masa buna si apoi de cealalata sonda a aparatului. Cu cablul (-) legat in continuare la borna (-) a bateriei porneste aparatul. Aceasta evident ca va arata 0A. Asteapta sa sa stinga toti consumatorii, becuri interioare etc, incuie masina (exact cum faci cand o lasi in parcare) apoi scoate cablul (-) de pe borna. In momentul asta tot consumul se transfera prin aparatul de masura si vezi cat consuma in stationare. Consumul normal ar trebui sa fie sub 0,1A (100mA) sau macar sub 0,15A (150mA). Daca iti consuma mai mult, lasa totul asa si scoate pe rand cate o siguranta din panou pana cand consumul devine rezonabil. In felul asta, citind in carte ce alimenteaza siguranta buclucasa vezi si cine iti consuma excesiv. Eu am patit la fel la E30, in 5 zile imi disparea complet toata energia din baterie, aveam un consum de stationare de 250mA si se datora releului de la inchiderea centralizata care se cam topise in interior. L-am schimbat si acum am 50mA, cu tot cu alarma pornita. Nota. Masuratorile se pot face si fara ingineriile alea de mai sus, scoti direct borna, conectezi aparatul si il pornesti, numai ca in momentul pornirii se inchid toate circuitele masinii odata, apar niste curenti din aia de inductie foarte puternici si in mod sigur arzi aparatul de masura. Asa ca cel mai sigur e sa faci cum am zis mai sus. -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 12:46 AM |