![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 254 Joined: 24-April 06 From: Bucuresti Member No.: 265 Car: E28 Engine: M20 2.0 125CP ![]() |
Salut, stie cineva care sunt diferentele intre tractiune si propulsie?
Avantaje, dezavantaje? Dece la masinile cu peste 250 cp e recomandata propulsia, de ce e mai sportiva? -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
Salut, stie cineva care sunt diferentele intre tractiune si propulsie? Avantaje, dezavantaje? Dece la masinile cu peste 250 cp e recomandata propulsia, de ce e mai sportiva? eu nu stiu care e diferenta. Cred ca tu intrebi defapt care e difernta intre o masina trasa si una impinsa? tractiune poate fi spate sau fata, cel putin ambii termeni se folosesc in literatura de specialitate, prezentari tv, etc... prin propulsie eu inteleg punere in miscare, c-o fi pe la spate sau prin fata... ![]() numai un cunoscator de latina ne poate lamuri cu privire la sensul cuvintelor: pro pulsio, puls... cat despe avantaje sau dezavantaje exista tone de topicuri gentra ctiune fata vs. spate vs. integrala |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th July 2025 - 06:09 PM |