![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Din cand in cand mi se aprinde becul de la ASC in bord si nu mai merge. Opresc motorul si isi revine.
Ieri dupa niste nebunii prin zapada ![]() ![]() Bineinteles ca nu merge ASC-ul cand e becul aprins. ASC-ul din cate stiu eu foloseste senzorii de la ABS.. deci daca unul face probleme nu mai merge nici ASC-ul nici ABS-ul, dar becul de la ABS nu se aprinde ![]() Ce sa fie? senzorii sau altceva? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 108 Joined: 16-February 06 From: Bucuresti Member No.: 193 Car: E36 Engine: M44 1.9 ![]() |
Si eu am aceeiasi problema.
Il pocneste cand si cand sa ramana becul de la abs si asc aprins. Astazi spre ex nu a vrut sa se mai stinga neam. Am pus un tester pe el si aveam eroare pe main relay ABS pump. Problema mea este ca nu exista releele de abs in cutia cu sigurante. In real oem sunt date 2 relee si nu stiu unde dracu sunt bagate. Am mai citit ca la E36 mai exista probleme cu firele din pompa de abs si cele doua relee sunt betive rau. Vezi asta si asta. Te rog sa postezi in continuare daca gasesti ceva. O sa te anunt si eu ce am gasit. La mine nu exista nici un releu in locul in care arata primul link si nici nu scrie ABS pe nici unul ![]() Cat despre cum functioneaza ASC+T am inteles ca are doua etape : prima este cu franare pe roata care patineaza dupa care daca sunt depasite anumite limite intra etapa 2 care decupeaza din acceleratie. Teoretic nu mai ai nevoie de dif blocant si daca o inveti sa ii dai cat sa nu sari de prima etapa te ajuta f mult. Si se pare ca mai are si memorie ptr anumite valori tot pe prima etapa care te-ar ajuta pe track spre exemplu. -------------------- Foste : E30 325ia, Smart ForTwo
Actuale : E36 318 ti; Jeep Grand Cherokee 4.7i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
Cat despre cum functioneaza ASC+T am inteles ca are doua etape : prima este cu franare pe roata care patineaza dupa care daca sunt depasite anumite limite intra etapa 2 care decupeaza din acceleratie. Teoretic nu mai ai nevoie de dif blocant si daca o inveti sa ii dai cat sa nu sari de prima etapa te ajuta f mult. Si se pare ca mai are si memorie ptr anumite valori tot pe prima etapa care te-ar ajuta pe track spre exemplu. [/quote] Ai incurcat , e invers pe glisa asta ce exista in bucuresti daca plec normal si incepe sa alunece imi taie doar acceleratia , daca plec mai in forta ma franeaza , La un moment dat mi-a clipocit ala pana in tr a 3-a dar m-a lasat sa accelerez destul de uniform. Cu el decuplat e fun dar ceea ce este pe drum in bucuresti te sperie. Din pacate acum merg pe presiuni de masina plina ochi caci cu jantele astea de 15 frec asfaltul ![]() -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th July 2025 - 06:48 AM |