Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Probleme ASC
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 3 > E36
florin83
Din cand in cand mi se aprinde becul de la ASC in bord si nu mai merge. Opresc motorul si isi revine.
Ieri dupa niste nebunii prin zapada rolleyes.gif , nu se mai stingea deloc. Am oprit-pornit motorul de 5-6 ori si nimic. sad.gif Pana la urma si-a revenit.
Bineinteles ca nu merge ASC-ul cand e becul aprins.

ASC-ul din cate stiu eu foloseste senzorii de la ABS.. deci daca unul face probleme nu mai merge nici ASC-ul nici ABS-ul, dar becul de la ABS nu se aprinde blink.gif . De testat franele cand e becul aprins n-am incercat..

Ce sa fie? senzorii sau altceva?
alex230ro
pai cand mai face asa franeaza si tu brusc de cateva ori sa vezi daca merge ABS-ul .daca merge inseamna ca e din alta parte probabil modulul ASC sau cine stie ce altceva
io's®
tu ai acceleratie fara cablu la masina (EML) ?
ionusunt
scoate-l laugh.gif
Sorin
e acceleratie cu cablu

trebuie un tester smile.gif) sau sa verifice pe osciloscop semnalele de la senzori
florin83
QUOTE (alex230ro @ Dec 24 2008, 01:50 PM) *
pai cand mai face asa franeaza si tu brusc de cateva ori sa vezi daca merge ABS-ul .daca merge inseamna ca e din alta parte probabil modulul ASC sau cine stie ce altceva


stiu asta, dar uite ca mereu uit sa testez asta sad.gif
chiar si acum 10min in drum spre casa s-a aprins, dar la fel, am uitat.


QUOTE (ionusunt @ Dec 24 2008, 05:59 PM) *
scoate-l laugh.gif


de ce? unsure.gif
nu merg cu masina numai in drifturi sau scartzuri sa ma incurce. De multe ori iti doresti sa mergi linistit si sa nu stai cu grija ca iti fuge spatele in toate directiile. Cum am mers azi noapte pe la munte pe zapada.. fara ASC cum piscam acceleratia putin cum fugea de spate.. cu ASC-ul mergeam si eu mai linistit.
Si eu ziceam inainte la fel, de ASC, DSC, ESP, etc.. ca sunt de femei sau de soferi varza.. dar nu e chiar asa. Iti ofera un plus de siguranta.. Daca ai chef de nebunii il decuplezi, nu e mare lucru biggrin.gif


QUOTE (Sorin @ Dec 24 2008, 06:22 PM) *
e acceleratie cu cablu

trebuie un tester smile.gif ) sau sa verifice pe osciloscop semnalele de la senzori


unde pot sa merg la un service cu tester?
Ciupanezu
Verifică nivelul lichidului de frānă.
florin83
lichidul de frana e la nivel.
Am incercat azi si merge ABS-ul cand e ASC-ul aprins. Am facut pe zapada testul si se simte destul de bine.. ABS-ul merge, ASC-ul nu sad.gif
io's®
CITAT(Ciupanezu @ Dec 24 2008, 08:32 PM) *
Verifică nivelul lichidului de frānă.

pai.. daca are doar ASC nu are legatura cu lichidul de frana
ASC + T are legatura cu lichidul de frana, sau eu asa stiu, ca ASC simplu doar taie acceleratia nu si franeaza, T-ul franeaza

sper sa nu fii spus vre-o prostie smile.gif

ASC : In its basic principles, the system and its various functions are quite straightforward: The ABS wheel sensors determine the speed at which the wheels are turning. Registering any sudden change in the difference in speed front-to-rear, the electronic control unit is able to detect any risk spinning, management responding immediately by intervening in the ignition angle to take back engine power.
Should this not be sufficient, that is should a greater reduction of engine power be required, fuel injection will be cancelled out for a certain time.


ASC+T: This happens regardless of how the driver is using the accelerator. If the reduction in acceleration is not enough, each drive wheel is braked individually until both wheels have optimum traction. Braking is under control of the BMW pioneered Anti-lock Braking System (ABS) system.
florin83
ACS e acelasi lucru cu ASC+T. Pe modulul din spatele torpedoului scrie ASC+T, pe buton doar ASC.
Ai vazut la vreo masina ca scrie pe buton ASC+T?
Ciupanezu
Exact.

ASC + T = ASC
Duxter
QUOTE (florin83 @ Dec 25 2008, 10:25 PM) *
lichidul de frana e la nivel.
Am incercat azi si merge ABS-ul cand e ASC-ul aprins. Am facut pe zapada testul si se simte destul de bine.. ABS-ul merge, ASC-ul nu sad.gif

Scoate mufa de la comp. de abs/asc si da cu spray pt contacte.
florin83
am citit pe bimmerforums ceva despre problema asta. Cei de acolo ziceau sa se verifice cablul de la ASC.. nu stiu ce sa verfic la el, dar o sa ma uit laugh.gif

Daca era de la mufa modului de ABS/ASC nu mergea nici ABS-ul..
Duxter
N-ai de unde sa stii ce nu face contact si poate ABS-ul sa mearga smile.gif adica nu ai de unde pana la tester biggrin.gif

In fine, M52 din cate stiu are si 2 senzori pt pozitia pedalei de acceleratie unul din ei are treaba cu ASC-ul...
florin83
cautand cablul de la ASC am descoperit o problema.
Click to view attachment

mufa aia neagra trebuie (cred) sa stea fixa in inelul metalic, dar la mine iese de acolo o data cu cablul..
Are niste picioruse care sunt rupte. O sa incerc sa le lipesc sa vedem ce rezolv.
Am desfacut cele 2 mufe care se vad in poza, le-am curatat.

Cablul ala (de la ASC) se intinde cand clapeta de acceleratie e deschisa aproape la maxim.
Christache
Si eu am aceeiasi problema.
Il pocneste cand si cand sa ramana becul de la abs si asc aprins. Astazi spre ex nu a vrut sa se mai stinga neam. Am pus un tester pe el si aveam eroare pe main relay ABS pump. Problema mea este ca nu exista releele de abs in cutia cu sigurante. In real oem sunt date 2 relee si nu stiu unde dracu sunt bagate. Am mai citit ca la E36 mai exista probleme cu firele din pompa de abs si cele doua relee sunt betive rau. Vezi asta si asta. Te rog sa postezi in continuare daca gasesti ceva. O sa te anunt si eu ce am gasit. La mine nu exista nici un releu in locul in care arata primul link si nici nu scrie ABS pe nici unul biggrin.gif.

Cat despre cum functioneaza ASC+T am inteles ca are doua etape : prima este cu franare pe roata care patineaza dupa care daca sunt depasite anumite limite intra etapa 2 care decupeaza din acceleratie. Teoretic nu mai ai nevoie de dif blocant si daca o inveti sa ii dai cat sa nu sari de prima etapa te ajuta f mult. Si se pare ca mai are si memorie ptr anumite valori tot pe prima etapa care te-ar ajuta pe track spre exemplu.
Sorin


Cat despre cum functioneaza ASC+T am inteles ca are doua etape : prima este cu franare pe roata care patineaza dupa care daca sunt depasite anumite limite intra etapa 2 care decupeaza din acceleratie. Teoretic nu mai ai nevoie de dif blocant si daca o inveti sa ii dai cat sa nu sari de prima etapa te ajuta f mult. Si se pare ca mai are si memorie ptr anumite valori tot pe prima etapa care te-ar ajuta pe track spre exemplu.
[/quote]

Ai incurcat , e invers
pe glisa asta ce exista in bucuresti daca plec normal si incepe sa alunece imi taie doar acceleratia , daca plec mai in forta ma franeaza , La un moment dat mi-a clipocit ala pana in tr a 3-a dar m-a lasat sa accelerez destul de uniform. Cu el decuplat e fun dar ceea ce este pe drum in bucuresti te sperie.
Din pacate acum merg pe presiuni de masina plina ochi caci cu jantele astea de 15 frec asfaltul sad.gif
Gumi
ASC nui la fel ASC+T T inseamna tracking control, poate controla rotile si cand tractezi pe cineva in zapada, pe buton degeba va uitati la fiecare scrie numi ASC,
Al meu functioneaza perfect al meu i dotat cu ASC+T, pe buton nu apare numai ASC, am avut si io probleme cand am pus cauciucuri aiurea pe fata si pe spate trebuie sa fie la fel toate patru, daca nui la fel toate patru atunci calculator de ABS, ASC, ASC + T se da peste cap si vibreaza becu cand se accelereaza.

In primul rand sa aveti cauciucuri la fel pe fata si pe spate, atunci in mod normal daca toate patru senzori de abs is bune trebuie sa functioneze.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.