![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
M-am hotarat sa imi pun si eu masinuta pe forum. E vorba de masina pe care mi-am dorit-o de mic si de care ma indragostesc mai mult pe zi ce trece !
E un 325i din 1988, am cumparat-o pe la sfarsitul lui aprilie anul acesta si am cu ea ~12.oookm pana acum. Cand am luat-o am fost rapit de modul in care arata si mi-a placut foarte mult ! Intre timp m-am obisnuit cu prezenta ei in parcare, am inceput sa ii observ defectele la tablarie, la motor, dar incet incet o sa o fac sa arate si sa mearga cum trebuie ! Pana acum i-am schimbat discurile de frana si placutele pe fata, bieletele de directie+capetele de bara, bascula pe stanga, bucsele de la bascule, bucsele de la bara stabilizatoare si distributia . La interior am schimbat butoanele de la geamurile electrice ( ale mele nu erau originale ) si maciulia de la schimbator cu una originala de urs ( pe care am reimbracat-o in piele ). Din pacate nu am avut noroc cu ea la capitolul vopsea... masina a fost lovita si reparata PROST . Mi-a sarit vopseaua la spalatorie pe aripa stanga fata... La geometrie rotile stau acceptabil, pe fata am caderea de 2.4/2.2 grade, la fuga e o diferenta mai mare, 8.5 grade pe dreapta iar pe stanga am 9.2 grade ( pe stanga a fost lovita... asa banuiesc ) . Pe spate rotile stau / \, stanga cu 2.6 si dreapta cu 2.2 . Cam asta e prezentarea in cuvinte... acum urmeaza pozele : -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
stopurile de pe masina au fost ale mele
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,004 Joined: 29-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,325 Car: E85 Z4 Roadster Engine: N46 2.0 150cp ![]() |
stopurile de pe masina au fost ale mele ![]() nu te mai lauda atat... ![]() si eu stiu masina de ceva timp un urs marfa 2.5i cu tot ce vrei pe el...STIU ![]() la treaba cu uleiurile...parerea mea este ca 10-60 este prea nou pt generatia asta de motoare din anii 80 ca sa nu zic mai jos...in vremea aia nu exista 10-60 full synt....din cate stiu eu 10-40 semi-synt.este un ulei perfect pt generatia asta de motoare...indiferent de clima daca ii rupi capul des...il dai drumul la maxim 4500-5000km in loc sa-i dai la 7000-8000 cum i-ai da la 10-60(k o bagi paia e scump...si tzine mai mult) si mai ales ca nu mergi TOATAA ziua numai blana...banuiesc ca sunt zile in care abia vede 3000rpm...cel putin la mine asa e..... oricum discutia pe tema uleiurilor este interminabila ![]() This post has been edited by Mouse: Dec 29 2008, 10:29 PM -------------------- ASISTENTA RUTIERA & TRANSPORT AUTO !!! 0721 157 976 !!!
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 05:28 AM |