![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 67 Joined: 24-November 08 From: Constanta Member No.: 2,355 Car: e30 Engine: m40 1.6 102Cp ![]() |
Am desfundat instalatia, am bagat aer cu preiune, apa cu presiune, nu e nici un dop pe nicaeri. Dar am caldura doar cand merg cu masina turata.
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]() |
![]() ![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 67 Joined: 24-November 08 From: Constanta Member No.: 2,355 Car: e30 Engine: m40 1.6 102Cp ![]() |
acum ca a venit frigul, nu mai merge deloc. am verificat toata instalatia, nu e infundat nimic, termostatul merge, apa se ridica aproape de jumatate. cu motorul pornit daca scot furtunul de iesire din calorifer, nu curge apa, doar daca o accelerez. in mers am incercat sa o tin turata, dar tot nimic.
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
acum ca a venit frigul, nu mai merge deloc. am verificat toata instalatia, nu e infundat nimic, termostatul merge, apa se ridica aproape de jumatate. cu motorul pornit daca scot furtunul de iesire din calorifer, nu curge apa, doar daca o accelerez. in mers am incercat sa o tin turata, dar tot nimic. ![]() tot cu motorul pornit incearca sa tragi un pic si furtunul de intrare in calorifer.daca nu intra nimic inseamna ca apa e blocata la electrovalva.daca intra apa dar nu iese ar fi caloriferul infundat.. daca ai timp de experimente pune cele 2 furtune care intra in electrovlalva pe direct,adica fa un strap intre ele.asta din urma in caz ca pe furtun de intrare in calorifer nu da apa(cum am zis e blocata de eletrovalva) -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 08:43 AM |