![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
primu episod, protagonist da_joint:
1. montarea placutelor de frana cu flexu..mai nou nu se impinge pistonasu ci se subtiaza placuta noua ![]() 2. cand vira huruia rau servodirectia. cu ajutorul altui "mester" (se stie el ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
poti sa pi placutele oricat de mult ar avea el sant.pt ca desi a facut sant discul nu sa marit in diametru sa suntiat pe interiorul santului dar grosimea lui a ramas aceasi.deci prin urmare placutele intra dar pana se mananca marginile va tine frana mai slab.pana ajunge placuta la suprafata de disc asta am vrut sa zic.pana atunci va frana cu marginile.si cred ca se va manca destulde repede.dar sa nu intre.....................
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th July 2025 - 12:04 AM |