![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 629 Joined: 20-February 07 Member No.: 668 Car: E46 330i coupe Engine: m54b30 231cp ![]() |
meama ce mi-ati sarit in cap!!!
![]() pretu e ...stiu stiu extrem de exagerat.e bine daca iau si 15 in cel mai bun caz.dar..nush vorba lui peterpan s-ar putea sa iasa bine in primavara.daca nu o dau pana in febr nu o mai dau. urmaresc de 4 luni un m3 ala de care zice ionusunt.dar ramane de vazut.daca o dau si daca am diferenta... This post has been edited by batz: Dec 15 2008, 01:22 AM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Un E30 325i cu autoblocant nu are nici o treaba cu E46 330ci.
Nostalgia şi pasiunea sunt lucruri frumoase īnsă şi realismul este important. E46 330ci este o maşină superioară la orice capitol. Cu alte cuvinte, stă mai bine pe şosea, este mai stabil, mai performant, mai rapid, mai puternic. Faptul că E30-ul este mai prost antifonat şi poţi auzi motorul mai bine nu este un lucru pozitiv dacă te interesează o maşină de zi cu zi. E30-ul este o maşină foarte reuşită pentru vremea ei, foarte frumoasă şi performantă īnsă ar fi culmea să vinzi un E46 330ci ca să iei un "E30 de fugă". Un E30 turbo este altă māncare de peşte. Cāt despre piesele care pică mai des pe maşinile mai noi decāt pe maşinile mai vechi, de fapt toată problema e de costuri. La o maşină veche poţi cumpăra piese sh la preţuri acceptabile, chiar şi motoare īn caz de nevoie. La o maşină mai recentă preţurile sunt mai mari chiar şi la piesele sh. This post has been edited by Ciupanezu: Dec 21 2008, 08:49 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 12:15 AM |