![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
de ce majoritatea bmw-urilor vechi facute pt America au barile asa?
cum arata in ultima poza cred ca se misca.. au un fel de arcuri si dupa impact revin la loc? orice model arata infect cu barele astea ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (florin83) eu mai repede as da barele jos decat sa merg cu alea Asa fac aproape toti posesorii de BMW E28 din America.
Desi arata crunt de urat, in Romania ar fi foarte utile. Pentru posesorii de masini mai vechi de 15 ani, chiar si un accident relativ usor (de exemplu, iti intra unul in spate cand stai la stop) se poate transforma in paguba totala. Adica, ajungi sa dezmembrezi masina pentru piese - fara sa fi fost vina ta. Din acest motiv, fiecare dintre noi risca enorm cand investeste multi bani intr-o masina atat de veche. Ai un E30 pe care il faci perfect, cheltuiesti cateva mii de EUR cu o conversie turbo, sau un motor S50, apoi intr-un accident stupid se alege praful de masina. Putin probabil sa recuperezi mai mult de 10..20% din investitie. In ciuda aspectului oribil, mi-ar fi placut sa am astfel de bare pe E28-ul meu. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 02:49 AM |