![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 10 Joined: 7-December 08 From: Romania/ USA Member No.: 2,381 Car: E46, E92, VW Passat Engine: 1.9, 3.9, 2.0 ![]() |
Salut,
Dupa multe "Check Engine"-uri in urma carora am schimbat sonda Lambda (Bosch- 450 RON), valva PCV (BMW 250 RON), Canistra de purjare (BMW 350 RON), neavand ce face am curatat si IAC-ul. Totul OK, numai ca dupa o zi intreaga de alergatura (schimbarea in bine se cere savurata), si dupa o stationare de vreo 4 ore, incercand sa plec am avut surpriza sa constat ca nu tine ralanti-ul...De fapt murea motorul in primele 3 secunde. M-au apicat dracii aia mari si am verificat inca o data ce facusem...totu;l era Ok, nu mai zic ca am schimbat si furtunele de la PCV, asa ca am desfacut IAC-ul din nou. L-am pus la loc si totul a revenit la normal. Problema este: Motor cald>pornire fara pedala>turatie 1000 2 sec.>scade la 600>revine la 800 si acolo ramane. Daca o pornesc cu pedala, de la 100 revine instant la 800. Ma gandesc sa cumpar un IAC nou, sau astept de la voi sfaturi sau solutii. Are cineva idee ce s-a intamplat ? Toate piesele erau noi, nimic sh, Masina 316I, 2000, E46, 1895 cc. Multumesc, Daniel |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() CristiC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 ![]() |
mie nu-mi statea ok in turatie (la relanti varia intre 500 - 800) cu benzina de la rompetrol. i-am pus omv carera 100 si si-a revenit (de atunci bag numai de la omv ... dar de 95 - deh e criza financiara
![]() -------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 10 Joined: 7-December 08 From: Romania/ USA Member No.: 2,381 Car: E46, E92, VW Passat Engine: 1.9, 3.9, 2.0 ![]() |
mie nu-mi statea ok in turatie (la relanti varia intre 500 - 800) cu benzina de la rompetrol. i-am pus omv carera 100 si si-a revenit (de atunci bag numai de la omv ... dar de 95 - deh e criza financiara ![]() Salut, Am crezut si eu ca e de la benzina. Problema se pare ca e debitmetrul si am luat deja unul nou. Am stat cu testerul pe ea si am vazut ce erori apareau in asteptare (pending). Mai vad eu si postez.. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 10 Joined: 7-December 08 From: Romania/ USA Member No.: 2,381 Car: E46, E92, VW Passat Engine: 1.9, 3.9, 2.0 ![]() |
Salut, Am crezut si eu ca e de la benzina. Problema se pare ca e debitmetrul si am luat deja unul nou. Am stat cu testerul pe ea si am vazut ce erori apareau in asteptare (pending). Mai vad eu si postez.. Salut, Problema rezolvata!! "check engine" si variatii de turatie pe motor cald sunt de domeniul trecutului. Dupa 2 luni de teste si verificari (fiindca toate pareau in regula) problema s-a rezolvat. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th July 2025 - 09:39 AM |