![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
de ce majoritatea bmw-urilor vechi facute pt America au barile asa?
cum arata in ultima poza cred ca se misca.. au un fel de arcuri si dupa impact revin la loc? orice model arata infect cu barele astea ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
In anii '70, in State s-a introdus o lege prin care automobilele trebuiau sa aiba bare astfel proiectate incat sa reziste la un impact care are loc la viteze de pana la 5 mile pe ora (8 Km/h) - fara nici o paguba la caroserie, cu exceptia deformarii barei in sine cu maxim 3/8 inch (1 cm).
Aceasta regula a aparut in 1973 si se referea doar la bara din fatza, iar in 1974 a fost extinsa si la bara din spate. Ca urmare, producatorii europeni au fost nevoiti sa proiecteze bare speciale pentru modelele vandute in US. Tehnologia din anii '70 si inceputul anilor '80 a dus la solutia pe care o vezi in poze. In 1983/1984 aceasta regula a fost "relaxata", in sensul reducerii vitezei de impact de la 5mph la 2,50mph (4 Km/h) si acceptarii deformarii barei in sine (adica, cel mult bara de protectie sa trebuiasca sa fie schimbata dupa impact, caroseria ramanand intacta). Evident, adoptarea legii din '83/'84 s-a efectuat cu o oarece intarziere, sau deloc. Din cate stiu, chiar si dupa '84, modelele BMW E28 vandute in America pana la sfarsitul productiei au fost toate livrate in continuare cu barele "de 5mph", nu a existat si "bara de 2.5mph". Abia la aparitia seriei 5 E34 s-a scapat de urateniile astea. P.S. Rog mutati topicul la "BMW Bar". Subiectul in discutie este valabil pentru toate modelele BMW din anii '70 si '80, nu numai E30. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th August 2025 - 02:44 AM |