Dec 16 2008, 11:41 AM
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 5 Joined: 14-December 08 From: Craiova Member No.: 2,399 Car: E 36 Engine: m40 |
sa incep:1. am vazut ca nu imi baga caldura decat daca tin masina turata peste 3000... am citit peste tot. unii ar zice ca e robinetul, altii ca e termostatu`...unu de la un service tare m-a speriat ca tre sa verifice poate si 3 zile sa vada de unde nu merge
si...nimik. adica nu circula apa pe acolo. am pus pe cineva sa tureze motorul si pe la 3000 cum ziceam mai sus apa circula. dupa ce merg cu ia turata imi arunca antigel pe la aerisitor. eu zic ca e pompa!? de ce va cer parerea? pt ca pe la noi nu sunt service-uri care se ocupa in special de bmw....si nu vreau sa o ia vreunu babeste. macar sa-i spun parerea voastra. Am vazut ca sunt cativa care se pricep. 2. asta e asa sa nu mor prost vreau o parere rapida pt ca deja am pierdut o programare la service din cauza unei piese ( aerisitorul) pe care l-a rupt un "mecanic" la un alt service. Multumesc Anticipat. -------------------- Aici ma gasiti sau la : 0768 777 611
|
|
|
|
![]() |
Dec 19 2008, 09:57 PM
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 5 Joined: 14-December 08 From: Craiova Member No.: 2,399 Car: E 36 Engine: m40 |
2. asta e asa sa nu mor prost smile.gif : cand incerc sa resetez ledurile de la oil service si inspection. aia cu contactul pus in 1 pozitie si apasarea butonului de resetare km. imi arata 6 "functii" ceva de genul: 353082 1 dupa asta 00000 2 , 14203 3 ( astea sunt ultimele cifre din seria caroseriei) si tot asa pana la 6 dupa care ceasurile merg 1 pana la maxim si se intorc. poate sa-mi zica cineva ce semnifica fiecare "functie" din astea? sau unde gasesc asta?
La problema sta nu mi-a raspuns nimeni! ....si chiar daca la profilul meu scrie 0 % BMW Corupt eu stiu ca sunt 150 % BMW Corupt -------------------- Aici ma gasiti sau la : 0768 777 611
|
|
|
|
Dec 20 2008, 12:02 AM
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Asta e test de bord, nu are legatura cu resetare de inspection
ps. bine ca s-a rezovat cu caldura inainte sa fie chiar frig -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Joe_Black nou pe aici. probleme cu caldura (acum iarna :( ) Dec 16 2008, 11:41 AM
bartro QUOTE (Joe_Black @ Dec 16 2008, 11:41 AM)... Dec 16 2008, 01:43 PM
Joe_Black acul sta la mijloc exact asa cum trebuie. adica ... Dec 16 2008, 03:47 PM
Robert1 S-ar putea ca 1-2 pale sa fie rupte la pompa de ap... Dec 16 2008, 07:38 PM
db85amd CITAT(Robert1 @ Dec 16 2008, 07:38 PM) po... Dec 16 2008, 08:36 PM
bartro Pai daca a zis:
QUOTE (Joe_Black @ Dec 16 200... Dec 16 2008, 08:10 PM
TiL Sa nu fie eletrovalva dusa.
Nu stiu cum e la alte... Dec 16 2008, 09:29 PM
Robert1 bartro are dreptate insa ideea este acum ce furtun... Dec 16 2008, 09:57 PM
bartro QUOTE (Robert1 @ Dec 16 2008, 09:57 PM) C... Dec 16 2008, 10:17 PM
db85amd CITAT(bartro @ Dec 16 2008, 10:17 PM) La ... Dec 16 2008, 10:21 PM
bartro QUOTE (db85amd @ Dec 16 2008, 10:21 PM) z... Dec 17 2008, 01:55 PM
Joe_Black Multumesc la toata lumea pt pareri. Din toate am t... Dec 17 2008, 12:27 PM
MeHigh si la mine a facut asa imediat ce am pus motorul p... Dec 17 2008, 03:52 PM
Robert1 MeHigh cand n-ai termostat sau e blocat pe deschis... Dec 17 2008, 08:48 PM
Joe_Black ) A fost ceva mai simplu decat am crezut: trebui... Dec 19 2008, 09:52 PM
Robert1 Joe_Black ,ia citeste mai bine topicul sa vezi ca ... Dec 20 2008, 01:32 AM![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th October 2025 - 12:52 AM |