![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
inca de cand am montat motronicul de la e34 pe e12 ele meu am avut o "problema" ca sai zic asa
la plecare din loc daca nu o turez mai mult da sa moara,mai ales cand e cald motorul sa fie din pompa de benzina? si nu numai la plecare din loc,si daca e la relanti si calc brusc pedala prinde un gol,tr sa o accelerez un pic mai lin ca sa mearga turatia dupa pedala -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
mda....nu prea as umbla la TPS ala(cred ca de trapezul ala negru si mereu murdar de ulei in care intra axul clapetei) pt ca am inteles ca are o pozitie anume cum e pus acolo,,,
TPS asta e piesa nr 2 din atasament? si in fond sa fie defect tps asta?am vazut ca are acelasi cod cu cea de la jetronic deci as avea una de schimb... ps:am uitat sa mai precizez,tot de la inceput am obs ca la un interval de timp sa zic ateva porniri consecutive sau poate o data pe zi nu porneste la prima cheie,poate nici la a 2a...abia o ia la a 3a heie sa zicem si atunci tr sa tin mult heia resucita si cand porneste miroase a benzina.mecanicu tot insista ca e din cauza a nu am sonda lambda si din cauza asta am un amestec mai bogat si asta ar fi cauza ca din cand in cand nu o mia ia la prima cheie. precizez ca dimineata pe ger o ia la sfert si daca plec imediat cu ea din loc merge impeabil nu se ingatuie ca ar fi rece sau altceva... This post has been edited by db85amd: Dec 18 2008, 08:55 PM -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
mda....nu prea as umbla la TPS ala(cred ca de trapezul ala negru si mereu murdar de ulei in care intra axul clapetei) pt ca am inteles ca are o pozitie anume cum e pus acolo,,, TPS asta e piesa nr 2 din atasament? si in fond sa fie defect tps asta?am vazut ca are acelasi cod cu cea de la jetronic deci as avea una de schimb... ps:am uitat sa mai precizez,tot de la inceput am obs ca la un interval de timp sa zic ateva porniri consecutive sau poate o data pe zi nu porneste la prima cheie,poate nici la a 2a...abia o ia la a 3a heie sa zicem si atunci tr sa tin mult heia resucita si cand porneste miroase a benzina.mecanicu tot insista ca e din cauza a nu am sonda lambda si din cauza asta am un amestec mai bogat si asta ar fi cauza ca din cand in cand nu o mia ia la prima cheie. precizez ca dimineata pe ger o ia la sfert si daca plec imediat cu ea din loc merge impeabil nu se ingatuie ca ar fi rece sau altceva... senzor de temperatura pentru motronic este legat si functioneaza? Nu cred ca e de la tps. O verificare pot sa faci cu un multimetru. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
senzor de temperatura pentru motronic este legat si functioneaza? Nu cred ca e de la tps. O verificare pot sa faci cu un multimetru. sens de temp te referi la ala de pe carcasa termostat?sunt 2 sonde acolo,,,una cu mufa galbena care daca scot mufa nu mia merge acul de la apa si ma e una cu mufa maro asa care nam umblat la ea..da sunt ambele legate si sunt de motronic. -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
sens de temp te referi la ala de pe carcasa termostat?sunt 2 sonde acolo,,,una cu mufa galbena care daca scot mufa nu mia merge acul de la apa si ma e una cu mufa maro asa care nam umblat la ea..da sunt ambele legate si sunt de motronic. Aia maro. De acolo citeste calc de motronic temperatura de apa, pe baza carui face amestec mai bogat cand motor e rece. Cand scoti mufa cu motor pornit trebuie sa se schimbe mersul, ca idea de verificare cruda. Alta idea, pot sa faci si diagnoza prin mufa de motronic, poate apare ceva, vreun error. Bujiile cum arate? ca sa dam seamna daca e ceva gresit cu amestecul.. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th July 2025 - 01:34 AM |