![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
inca de cand am montat motronicul de la e34 pe e12 ele meu am avut o "problema" ca sai zic asa
la plecare din loc daca nu o turez mai mult da sa moara,mai ales cand e cald motorul sa fie din pompa de benzina? si nu numai la plecare din loc,si daca e la relanti si calc brusc pedala prinde un gol,tr sa o accelerez un pic mai lin ca sa mearga turatia dupa pedala -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 183 Joined: 18-January 07 Member No.: 541 Car: e30,e34 Engine: m20 2.5 200+cp ![]() |
TPS- senzor de pozitie al acceleratiei - este situat sub clapeta de acceleratie.
Are 3 pozitii iar conectorul are 3 pini: - clapeta inchisa - circuitul este inchis pe primii 2 conectori ( 2 si 18); - clapeta partial deschisa - circuit deschis (nu conduce pe nici o combinatie de pini); - clapeta deschisa total - circuit inchis pe ultimii doi pini (18 si 3). Verifica si daca ai tensiune ( 5V ) in mufa care vine prinsa pe TPS ( intre pinul 3 si o masa).* Daca vrei iti trimit manualele ca sa vezi cum se testeaza si debitmetrul, sonda de oxigen etc. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th July 2025 - 01:11 AM |